Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Førstesiden til hw.no så plutselig usanynelig dårlig ut, jeg gikk ut ifra at det bare var en midlertidig spøk siden det sto litt lenger ned på siden at hw.no hadde fått en ny drakt. Jeg var hos en kompis litt senere, men hans hw.no funket veldig bra, så fin ut altså. Så gikk jeg hjem og så at meldingen om ny drakt var år og dag gammel. HW for meg ser altså slik ut: Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 hvorfor plasserer du den her? hører da vitterlig hjemme i tilbakemeldinger til hw.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 fordi det er tydeligvis noe gærnt med pcen min siden det ikke funker, hw.no kan ikke gjøre noe med det Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Feilpost, så fen flyttes til rett kategori Men løysninga er at det er berre CSSen som ikkje blir lasta inn, trykk refresh så vil du få alt inn, slik det skal vere. mvh JanEirk Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Men løysninga er at det er berre CSSen som ikkje blir lasta inn, trykk refresh så vil du få alt inn, slik det skal vere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 er det noe gærnt med nettleseren min, firefox, eller er det hw.no's feil. Skjer noe feil med prisguiden også, alt blir forskjøvet mot høyre et hakk, trykker jeg refresh så blir det bra? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Slik blir det til meg og. Hvorfor kommer ikke den css'en inn automatisk da? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Trykk F5. Fiksa det her. Jeg vet det, men veldig irritabelt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 kjipt å måtte oppdatere siden for at ting skal funke normalt Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) ser ut som om det fortsatt er mye på gang. Høyre blokk på forsiden mangler jo med siste fra forum Endret 26. mai 2005 av Admin'c Lenke til kommentar
charlie di meola Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 ser ut som om det fortsatt er mye på gang. Høyre blokk på forsiden mangler jo med siste fra forum hos meg er det heeeelt nederst til venstre nå Lenke til kommentar
schwin Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hvis du bruker mozilla firefox så går du inn på tools - options - og så sletter du cachen der inne. Da fungerer det igjen. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 jeg skulle bare si at i opera virker hw.no perfekt ingen feil. mens i IE kommer ikke blidene på forsiden opp! Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Om du har Norton Internet Security installert vil det være et bra sted å begynne feilsøkingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 joda, jeg har det, men skjønner ikke helt hva du mener med det Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Norton Internet Security fjerner de fleste bildene på sidene våre, med mer, så en start kan være og avinstallere det, eventuelt slå det av. Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Moro, jeg har nå forumet øverst til venstre og venstremenyen nederst til venstre. Ingen Norton Internet Security, cache er tømt og siden er refreshet. Må si jeg ikke er imponert over stabiliteten til den nye looken. Endret 26. mai 2005 av SunKing Lenke til kommentar
kim Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hvorfor kan ikke HW.no gjøre genistreken å skifte navn på css filen? Litt mindre arbeid enn å ta screenshot for å vise hvordan siden ser ut med gammel css fil osv. Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Sånn ser det ut for meg nå: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå