Uderzo Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Et lite triks: Når jeg er sulten på noe godt sent på kvelden og jeg snart skal legge meg, da går jeg og pusser tenna. Pussig nok så går snoplysten over. Det trikset fungerer i hvertfall bra for meg Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg er 18 år, har ikke vokst på lenge. Stoppet på 185cm i 10'ende klasse. Veier atm 72kg. Trener mye kondisjon, mage, rygg og bein slik at jeg skal være i topp form til løping og jogging. Alt som er spiselig og godt frister. Mat generelt og godteri. Godteri holder jeg meg borte fra fordi det ikke er så bra i for store mengder. Jeg vet at hvis jeg får en stor sjokoladeplate i hendene, er den oppspist på bare noen minutter. Dette gjelder også andre typer godteri. Brus er også en fy fy ting. Også hender det samme her at det går i store mengder av det når jeg har tilgang på det. Jeg merker godt at jeg er mer opplagt om dagene av å holde meg unna såkalt mat som inneholder raske calorier som f.eks sjokolade, smågodt og brus. Jeg spiser alt fra 4-5 ganger dagen. 4 brødskiver til frokost med banan på, til lunsh spiser jeg 2 skiver med kokt skinke, til middag blir det ofte kyllingfilet (med ris) eller pastaretter,av og til meksikansk også. Er ikke så glad i poteter lenger av en eller annen grunn Jeg spiser to skiver mellom middag og kvelds med kokt skinke, og det samme til kveldsmat. Jeg har hørt om å spise seint, men dette er meget vanskelig for en sulten mage. Hver gang har jeg prøvd å instille meg på å spise sent, bruke 20 min på middagen. Ettehvert går det i glemmeboken. Noe av det værste jeg vet er å fylle opp magen skikkelig slik at jeg blir dårlig og slapp. Jeg spiser aldri for mye. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det er vikitg å spise mat som gjør at blodsukkeret ditt holder seg oppe lenge, så dropp brus, is, godteri og potetgull. Spis heller ordentlig snacks som inneholder naturlig sukker, f. eks. eple og appelsin. Spiser ett måltid om dagen jeg. Middag. Resten består av brus/sjokolade/bakervarer og junkfood. Har du konstant sult, kjøp en pakke tyggis eller en pose drops og sug/tygg på det hele tiden. Det hjelper. Eller spis frukt hele tiden, bananer epler og appelsiner. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det er vikitg å spise mat som gjør at blodsukkeret ditt holder seg oppe lenge, så dropp brus, is, godteri og potetgull. Spis heller ordentlig snacks som inneholder naturlig sukker, f. eks. eple og appelsin. Hvis jeg spiser et eple, blir jeg bare mer sulten, jeg. Men hvis du spiser 12 epler vil du ikke ha mer! Uansett. Ha med deg en stor niste. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 JEG spiser konstant.. Har lyst på noe uansett tid! Irriterende. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Akkurat nå spiser jeg en pose med bamsemums (de med banansmak) til kveldsmat. Namm. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det er vikitg å spise mat som gjør at blodsukkeret ditt holder seg oppe lenge, så dropp brus, is, godteri og potetgull. Spis heller ordentlig snacks som inneholder naturlig sukker, f. eks. eple og appelsin. Hvis jeg spiser et eple, blir jeg bare mer sulten, jeg. Samme her, gjelder også tyggis. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jeg var sulten for 20 min siden. Fulgte tips om å pusse tennene. Føler ikke den samme trangen etter noe å tygge på Endret 25. mai 2005 av Gef Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Sorry, offtopic: wtf, AnAnAs? åffer er du registrert idag og har bare 6 poster? Sorry for enda mer offtopic, men her står det at hun har 0 poster Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Eneste som er litt dumt med å pusse tennene, er at jeg ikke kan gjøre det hele dagen Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det er vikitg å spise mat som gjør at blodsukkeret ditt holder seg oppe lenge, så dropp brus, is, godteri og potetgull. Spis heller ordentlig snacks som inneholder naturlig sukker, f. eks. eple og appelsin. Hvis jeg spiser et eple, blir jeg bare mer sulten, jeg. Samme her, gjelder også tyggis. Spiser du tyggis? Må prøves ut Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jeg hadde det samme problemet før... Nå har jeg lagt om kostholdet og trener 2 ganger i uka.. Ja, jeg har noen ganger denne lysten på noe å spise.. Det jeg gjør da er å drikker j***ig mye vann. Ellers tar jeg noe å tygger på *edit* tygger på ting som plastikk korker , tyggis osv... Endret 25. mai 2005 av lolminator^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Ville nesten gått til lege hvis jeg var konstant sulten. En i klassen, som også er vokalist i bandet jeg spiller i er nesten alltid sulten, det kan irritere til tider. Han spiser dritfort og blir ikke mett før han har spist halve mega. Endret 25. mai 2005 av Slettet+432 Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg hadde det samme problemet før... Nå har jeg lagt om kostholdet og trener 2 ganger i uka.. Ja, jeg har noen ganger denne lysten på noe å spise.. Det jeg gjør da er å drikker j***ig mye vann. Ellers tar jeg noe å tygger på *edit* tygger på ting som plastikk korker , tyggis osv... Jeg har også prøvd å drikke mye vann, men vann smaker liksomt ikke noe særlig. Merket at det med å pusse tennene hjalp, men etter en time eller noe, kom lysten på mat igjen. Da tok jeg kvelden før det ble altfor galt Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg trappet sakte men sikkert ned på matmengden min jeg. Følte meg bedre hver dag etter det. Man må bare beherske seg. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har hørt at tyggis bare gjør det verer, jeg Grunnen er visst det at magen tror at den får mat og starter forbrenninge, men så kommer det ikke noe... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har hørt at tyggis bare gjør det verer, jeg Grunnen er visst det at magen tror at den får mat og starter forbrenninge, men så kommer det ikke noe... Det stemmer, magen produserer magesyre, og dette sliter på magesekken. Ikke bra å tygge tyggis på tom mage. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har hørt at tyggis bare gjør det verer, jeg Grunnen er visst det at magen tror at den får mat og starter forbrenninge, men så kommer det ikke noe... Det stemmer, magen produserer magesyre, og dette sliter på magesekken. Ikke bra å tygge tyggis på tom mage. Ahh! Derfor det kjennes så merkelig i magen da ja... litt sviing på en måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå