Gå til innhold

Konstant sult etter noe å spise!

Gef

Anbefalte innlegg

Hver dag, hver time, hvert minutt føler jeg meg sulten. Hadde jeg spist det jeg ville og alt det jeg kunne, hadde jeg ikke gjort noe annet. Jeg spiser frokost, 5 min etterpå, sulten. Jeg spiser lunsj, 5 min etterpå, sulten. Jeg spiser middag, 5 min etterpå, sulten. Jeg spiser kveldsmat, atter 5 min etterpå og resten av kvelden er jeg sulten!

Når vil denne sulten noen ende ta?

Jeg sitter i kassa på Rema, ser på den herlige fruktnøtten jeg holder i hendene forran meg, jeg sikler, scanner og kaster den utav synet. Noen herlige jordbær kommer mot meg, dufter sommer og sol intrer mine nesebor. Vannmelon kommer rullende og bak, et herlig brød fylt av delige frø.

En ny dag, en ny prøve, en ny fristelse, masse å motstå.

Noen andre som føler det samme? :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kanskje du har bendelorm? eller så har du bare god forbrenning kanskje?

selv er jeg matsjuk hele tiden.. så og si hvertfall. ikke direkte sulten, men har alltid lyst på noe og tygge på enten det er god mat eller godteri eller frukt, et eller annet bare. men det har ikke så mye med sult og gjøre da.

Lenke til kommentar

Jeg har det omtrent det samme som deg, og hvis jeg spiser meg grisemett, så selv om jeg er kvalm etterpå har jeg lyst på noe å tygge på, eller rester fra middagen.

Det er nok bare å bite det i seg. Eventuelt så kan du spise mindre måltider men oftere. Kan nok hjelpe.

Lenke til kommentar

Sukkersyke? Er det bare søtsaker du har lyst på?

Hvilken type mat spiser du, og hvordan spiser du? F.eks loff, hvit ris og slike ting er det så og si ikke skikkelig mat i. Derfor kan man gjerne bli sulten igjen med en gang. Det er heller ikke lurt å spise for fort, fordi man inbiller magen at den er mett, helt til 5 min etterpå, da er man gjerne sulten igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...