Gef Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hver dag, hver time, hvert minutt føler jeg meg sulten. Hadde jeg spist det jeg ville og alt det jeg kunne, hadde jeg ikke gjort noe annet. Jeg spiser frokost, 5 min etterpå, sulten. Jeg spiser lunsj, 5 min etterpå, sulten. Jeg spiser middag, 5 min etterpå, sulten. Jeg spiser kveldsmat, atter 5 min etterpå og resten av kvelden er jeg sulten! Når vil denne sulten noen ende ta? Jeg sitter i kassa på Rema, ser på den herlige fruktnøtten jeg holder i hendene forran meg, jeg sikler, scanner og kaster den utav synet. Noen herlige jordbær kommer mot meg, dufter sommer og sol intrer mine nesebor. Vannmelon kommer rullende og bak, et herlig brød fylt av delige frø. En ny dag, en ny prøve, en ny fristelse, masse å motstå. Noen andre som føler det samme? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Når du først spiser, spiser du slik du blir ordentlig mett? Skjønner det mange fristelser i kassa på Rema Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Du er nok gravid Er en mulighet det Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det høres hvertfall ikke normalt ut.. Jeg tror jeg hadde besøkt legen min om jeg ALDI ble mett.. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Spis deg skikkelig mett en gang sånn at det gjør ondt, så ser du om du er sulten etter det, hvis du er det så er det noe rart en plass Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 kanskje du har bendelorm? eller så har du bare god forbrenning kanskje? selv er jeg matsjuk hele tiden.. så og si hvertfall. ikke direkte sulten, men har alltid lyst på noe og tygge på enten det er god mat eller godteri eller frukt, et eller annet bare. men det har ikke så mye med sult og gjøre da. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg har det omtrent det samme som deg, og hvis jeg spiser meg grisemett, så selv om jeg er kvalm etterpå har jeg lyst på noe å tygge på, eller rester fra middagen. Det er nok bare å bite det i seg. Eventuelt så kan du spise mindre måltider men oftere. Kan nok hjelpe. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Sukkersyke? Er det bare søtsaker du har lyst på? Hvilken type mat spiser du, og hvordan spiser du? F.eks loff, hvit ris og slike ting er det så og si ikke skikkelig mat i. Derfor kan man gjerne bli sulten igjen med en gang. Det er heller ikke lurt å spise for fort, fordi man inbiller magen at den er mett, helt til 5 min etterpå, da er man gjerne sulten igjen. Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 et ei diger delfiakake så held det nok for lang tid Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 et ei diger delfiakake så held det nok for lang tid kan jo være bendelorm da... litt ekkel tanke men... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det er vikitg å spise mat som gjør at blodsukkeret ditt holder seg oppe lenge, så dropp brus, is, godteri og potetgull. Spis heller ordentlig snacks som inneholder naturlig sukker, f. eks. eple og appelsin. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Spiser du en sjokolade, så blir du enda mer sulten etter en liten stund. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Jeg føler med deg.. Er sulten med en gang jeg og. EDIT: Bare når jeg er hjemme Endret 25. mai 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Sorry, offtopic: wtf, AnAnAs? åffer er du registrert idag og har bare 6 poster? Lenke til kommentar
howzer Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Si litt om hva du spiser, du. Det kan være kostholdet ditt som ødelegger for deg. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Er det mulig at du kan være i en vokseperiode nå? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Et lite triks: Når jeg er sulten på noe godt sent på kvelden og jeg snart skal legge meg, da går jeg og pusser tenna. Pussig nok så går snoplysten over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå