eUnaas Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Har en laptopp her som begynner å få 20-30 døde pixler i forskjellige farger. får litt juletre følse. Er det mulig å gjøre noe med dem? Mener å huske man kunne prøve å gi skjermen litt førstehjelp med en magnet eller noe... ?! Regner med noen her har litt erfaring på dette området Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Hei, her er en guide som kan hjelpe deg: døde-pixler-guide Endret 25. mai 2005 av Daemonifuge Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Goblin Jumpercables! (intern mellom meg og halve europa) Så vidt jeg vet er det ikke mye til hjelp å bruke magnet. Dette kan forverre situasjonen betraktelig med tange på at skjermen ikke tåler det. Det kan komme missfargede pixler. Lenke til kommentar
supersnus Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 det er vel ikke noe som reagerer med magneter i LCD skjermer?! bare vanlige CRT skjermer som kan føkkes oppp av det tror jeg Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det er ikke pixlene i seg selv men elektronikken som blir påvirket. Men skjønte godt at du tenkte det du gjorde Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Har en laptopp her som begynner å få 20-30 døde pixler i forskjellige farger. får litt juletre følse. Er det mulig å gjøre noe med dem? Mener å huske man kunne prøve å gi skjermen litt førstehjelp med en magnet eller noe... ?! Regner med noen her har litt erfaring på dette området Woah! Det var mange! Hvor lenge har du hatt den? Hvis den er ny så hadde jeg klagd. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 det ville jeg også gjort, men nå er det slik at pcen er 2-3år gammel og har vært igjennom mange røffe dager, så det er egnetlig forstålig at skjermen begynner å bli sliten. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 På min andre bærbare pc ,som jeg leverte tilbake (ikke en 1557 ) Den hadde døde pixler ,og de var umulige å vekke.. så du kan vel bruke garantien for å få bytta skjerm eller noe siden det er over 20 stk. Jeg brukte angrerett Lenke til kommentar
eriktar76 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Har en laptopp her som begynner å få 20-30 døde pixler i forskjellige farger. Din morder!! Drepe så mange uskyldige pixler!! Måtte straffen være juletre på skjermen din til evig tid. Har du tenkt på familiene til de pixlene? Og du har vel bare skuffet dem i en massegrav? (sorry, bar klarte ikke å dy meg etter alle disse døde pixel diskusjonene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå