Stokkanden Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 hei,vet ikke om spørsmålet mitt passer seg her, men jeg fyrer av gårde for det om. Jeg har et chieftech midi tower som jeg pleier å dra med meg på lan-party. Det jeg lurer på er om det finnes en slags "ryggsekk" som jeg kan stappe toweret oppi? Synes at jeg så noe slikt for en stund siden men jeg husker ikke hvor! Håper at det er noen der ute som har noen hint!! takk på forhånd.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Husker selv og ha sett noen med en slik bag/ryggsekk på lan. Det er jo helt genialt, rett og slett. Søkte litt på Google og fant dette. Ikke noe problem å finne flere alternativer, men her har du et absolutt bra alternativ. Kunne spart seg fargen btw Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Flyttes over til kabinett-kategoiren Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Tipper noe av dette kan passe ^^ Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 har du C Dragon serien?? har du det, finnes det egen produsert ryggsekk til de. Komplett hadde de før men ser de ikke nå. Lenke til kommentar
Stokkanden Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 hvordan ser "C Dragon" modellen ut da? staår det i kabinettet hvilken modell det er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå