Ultra_Fisk Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Hei, lurte på om noen visste hvilket merke, pris, forhandler på stolene på spacebar!? Er det noen som har noen andre skinn-datastoler og anbefale?Tenkte og kjøpe ny for den stolen jeg har suger.. mvh Ultra_fisk Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Det er Direktör stol fra Ikea. Var på Spacebar for en uke siden, beste nettcafè n jeg har vært på! Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: Den 2002-07-16 16:07, hasuwest skrev:Det er Direktör stol fra Ikea. Var på Spacebar for en uke siden, beste nettcafè n jeg har vært på! Bor ikke i trondheim, men neste gang jeg er der skal jeg på spacebar...Finner ikke den stolen på hjemme siden(jeg er sikkert blind :razz:). Vet du pris og om det går ann og bestille den, så de sender den i posten? Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2002 Vet noen om de sender ut varer??? hasuwest(eller noen andre): er den stolen god?? Dyr???? Mvh Ultra_fisk Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2002 Eller er det noen andre skinnstoler som er verd og se på???Som er gode og sitte i... Ikke dyrere enn 3000.helst. Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Kjøpte en på bohus jeg. 1000 spenn,skinn. Krute god. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Hei Ultra_Fisk! Om du sender ein mail til Spacebar så kan dei sikker hjelpe deg med opplysninger om kor dei kjøpte stolen etc. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Ser nå, den er ikke på ikea. Den stolen er absolutt å annbefale, jeg skal skaffe meg den så fort jeg finner ut hvor de har den. Den koster ca 1500,- en kammerat av meg kjøpte den i Oslo på Ikea for halv pris. Lenke til kommentar
Stressles Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg betalte 1250,- eller no for stolen, men man må kjøpe hjul utenom (ca 200,-). Kongestol som anbefales sterkt :smile: Den kan kjøpes ved alle IKEA varehusene, hvis de ikke har den på lager, kan du bestille den hjem :smile: Sindre Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2002 Noen som vet hvor lang tid det tar og sende den eller??Til otta(byen ved rondane :razz: ) ?? Ser jo konge ut den stole ja ..ÆÆÆ..Hater den jeg har nå ,æsj!.Viss noen har noen erfaringer med den stolen de har på skeidar, så er jeg et lyttert øre(eller noe i den dur) mvh Ultra_Fisk Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Noen som vet hva denne berømte skinnstolen heter eller hvor jeg kan finne ett bilde av den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå