ilpostino Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 jeg har hørt at en kan referere (og ta opptak) fra feks en telefonsamtale så lenge en er en av partene delaktig i denne konversasjonen. noen som vet hvilken lov/paragraf dette har hjemmel i? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Mener at du skal opplyse at du tar opp det en annen person sier... Mamma og pappa er advokater, og hver gang det er aktuelt å ta opp noe sier vi alltid i fra, selv til telefonselgere... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Mener at du skal opplyse at du tar opp det en annen person sier... Mamma og pappa er advokater, og hver gang det er aktuelt å ta opp noe sier vi alltid i fra, selv til telefonselgere... men hvilken lov sier at du kan bruke dette opptaket ved en senere anledning? det er den loven/paragrafen jeg er ute etter..? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Offtopic: Øy! Jeg er bombesikker på at jeg så deg (ilpostino) på Karl-Johan i dag. Bare så du vet det. Endret 24. mai 2005 av HalTan Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Offtopic: Øy! Jeg er bombesikker på at jeg så deg (ilpostino) på Karl-Johan i dag. Bare så du vet det. kan nok stemme det. spiste først på Peppes i Stortingsgaten (cirka klokken 13.30) og gikk så nedover Karl Johan til Jernbaretorget.... så hvis (tror) du så meg cirka mellom 15 og 16.30 så kan nok det stemme... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Det stemmer absolutt. har bare truffet et menneske fra forumet.. så hadde vært qlt å treffe flere hvis de dukker opp på gaten Lenke til kommentar
knutby Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det stemmer absolutt. har bare truffet et menneske fra forumet.. så hadde vært qlt å treffe flere hvis de dukker opp på gaten TG er stedet;) Eller bergen da.. er alt for mange der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå