Gå til innhold

hvor finner man de råeste kabinettene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De råeste kabbinettene bygger du selv, og for og få det til er jo microplex.no et greit sted og begynne.

For og være ælig syntes jeg at lianli kabinettene er gørr kjedelige og rett og slett stygge. har tatt en kikk inni et slikt et, og det var ikke noen bedre løsninger en det er i mitt chieftec matix kabinett, men det koster 2 til 5 ganger så mye :no:

Og mistenkelig likt raidmax sitt cobra.
, stemmer det, bygger akurat en pc inni et slit ett, og det er faktisk godt nok, kansje ikke det mest stødige men døra er bra og det veier ganske lite.

V1000B, har du sett inni det? Eller kjent på byggekvaliteten?

Lenke til kommentar
Altså et SunBeam Acryl CLEAR er det råeste av alt, sånne som ThermaleTake og X-Gear er bare møk, jalla skit.

Stil rent = Kult

Stort bilde av gjennomsiktig kabinett

Jeg mener, er denne platen som er bak, det eneste som er av metall, er den virkelig rosa ?

Kan vel egentlig si at jeg hadde det kabinettet før, og må si det er noe av det mest tungvinte jeg noen gang har hatt. ALT er tungvint med den klossen der. Ingenting som henger på greip med smarte løsninger eller noe annet. Skal du gjøre noe må du skru opp halve pc'en for å komme til.

F.eks: Skal du skifte avlukk til DVD'en din, må du av med alt av HK og dritt, mao litt av en jobb.

:blush::p Likte mye bedre det nye kabinettet mitt :D

pcv1100.jpg

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Hva med dette kabinettet? Mulig det letter når man skrur det på da men..

FanCaseFancase

Hehe.. Ikke videre pent og bråker sikkert... Men festlig ide.

-Mokrish-

Ser ikke helt fint ut (kunne brukt alu-lister eller noe sånn) og temps var jo høye! Jeg har jo lavere/like i mitt, med noen få vifter :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...