Truls84 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 de fineste kabinettene finner du ikke i en nettshop.... de lager du selv sjekk disse kabinettene hos bit-tech.net Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Jo... Det vel det mest stilrene du kan få tak i, hvis man ser bort fra at der er skjennomsiktig Er jo til og med skarpe 90 graders vinkler! Dette er stilrent: Nå, kanskje jeg skrev feil "Stil rent" Jeg syns bare at plast og chrome i plast er det dummeste noen har gjort. Det ser jo så jalla ut, særlig med utenjordiske faktorer. En fin maskin skal jo heller ikke se ut som den du sikter til. Det er jo et digert kjempe server kabinett. Endret 26. mai 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hmm.. Kabinettet er jo helt perfekt som server da! Kanskje diskrèt og er jo nokså stilrent i mine øyne.. *ElskePå* =D Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Folk kan se forskellig på ting, det må man ikke glømme Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jo... Det vel det mest stilrene du kan få tak i, hvis man ser bort fra at der er skjennomsiktig Er jo til og med skarpe 90 graders vinkler! Dette er stilrent: STORT BILDE HER Nå, kanskje jeg skrev feil "Stil rent" Jeg syns bare at plast og chrome i plast er det dummeste noen har gjort. Det ser jo så jalla ut, særlig med utenjordiske faktorer. En fin maskin skal jo heller ikke se ut som den du sikter til. Det er jo et digert kjempe server kabinett. Så var det med å Quote bilder da Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ja, enig med at man ser forskjellig på ting. Farlig med og quiote bilder a Pandora ? Tar 2sek. til og loade siden. Det er fortsatt ingen som har svart om siden på Acryl toweret er rosa Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Så var det med å Quote bilder da Å så var det mr politi da off topic on topic Arctic Cooling Miditower, Silentium 1 Cooler Master Miditower,"Cavalier1" Cooler Master Fulltower, "Stacker" Selvfølgelig alle Lian Li kabinettene da Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 fins det ingen tøffe "gaming" kabinetter som samtidig er kompakte?! vurderer å kjøpe meg et nytt.. det jeg har nå er utrolig PLASTIKK!!! er redd for å flytte på det for da er jeg sikker på at det ramler sammen!! er glad i "styling". Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Skulle ønske jeg hadde digital kamera her nå, så kunne jeg vist dere hvordan mitt ser ut nå. Det er eyecandy Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Edit: Slakter forresten kabinettet techzter linka til! Null kvalitet, berre møkk.. hehe vet det.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Edit: Hva med CM Stacker da Meget bra, meget bra. Er utrolig godt fornøyd med mitt og jeg er tidligere LianLi bruker, burde si sitt det da Og for dem som skal klokke er denne genial, kjøler hele hovedkortet . Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 fins det ingen tøffe "gaming" kabinetter som samtidig er kompakte?! Noe jeg tror jeg aldri kommer til å forstå, hva er et gamingkabinett? Et kabinett som gir bedre ytelse i spill? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Edit: Slakter forresten kabinettet techzter linka til! Null kvalitet, berre møkk.. Og mistenkelig likt raidmax sitt cobra. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) De råeste kabbinettene bygger du selv, og for og få det til er jo microplex.no et greit sted og begynne. For og være ælig syntes jeg at lianli kabinettene er gørr kjedelige og rett og slett stygge. har tatt en kikk inni et slikt et, og det var ikke noen bedre løsninger en det er i mitt chieftec matix kabinett, men det koster 2 til 5 ganger så mye Og mistenkelig likt raidmax sitt cobra. , stemmer det, bygger akurat en pc inni et slit ett, og det er faktisk godt nok, kansje ikke det mest stødige men døra er bra og det veier ganske lite. Endret 11. juni 2005 av Brusfantomet Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Altså et SunBeam Acryl CLEAR er det råeste av alt, sånne som ThermaleTake og X-Gear er bare møk, jalla skit. Stil rent = Kult http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBAC1CL1 Jeg mener, er denne platen som er bak, det eneste som er av metall, er den virkelig rosa ? Føler at du motsier deg sjøl der. Men ellers har du rett i at stilrent er kult. men akryl kabinett er stilrent helt til hardwaren settes i, noe som er meningen med ett kabiss. Og Da er du så langt fra stilrent at. Endret 11. juni 2005 av suprsid Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 fins det ingen tøffe "gaming" kabinetter som samtidig er kompakte?! Noe jeg tror jeg aldri kommer til å forstå, hva er et gamingkabinett? Et kabinett som gir bedre ytelse i spill? Får en boost på optil 2000 poeng 3dmark med ett skikkelig gaming kabinett. Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg ville ha gått for dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU7778GB Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) denne er fin!... http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...7778GB&toc=3063 og denne http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...RR103B&toc=3015 Endret 12. juni 2005 av Espen56 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå