carl-kr. Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) i hvilken nettbutikk finner man de råeste kabinettene?? legg til en link da vell! Endret 24. mai 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Ehm.. Hmmm.. De råeste finner du ved å trykke på linker her: http://www.thermaltake.com/where/namerica/online.htm Funnet mye bra der altså! Men det er jo i Amerika, men såpass langt må du for å få det råeste.. Ellers er det bare å kikke på (som nevnt før) Microplex.no, 3dfxcool.no PCstyling.no og alle de andre ordinære webshoppene! Edit: Slakter forresten kabinettet techzter linka til! Null kvalitet, berre møkk.. Endret 25. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Og Thermaltake er også bare drit da. Plastic fantastic møkk. Gå for Lian Li som både ser bra ut og har kvalitet og fornuftige løsninger. Blir ikke skuffa, men det koster litt mer naturlig nok. Som oftest ser disse "gamer" kabinettene artige ut utenpå, men på baksiden og inni så ser man hvilke billige løsninger de har, og tillegg er det mye plastikk. Aliminiums kabinetter frakter varmen raskere ut også. Har selv Lian Li PC6277B om du måtte lure. Fornøyd ! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Finnes mye mer enn Thermaltake på de netshoppene da! Personlig driter jeg i merke, så lenge kabbiset er bra..! Men Lian Li er bra gitt.. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 lian Li og Chieftec for de som enten vil være stilrene eller modde selv, eller "alt annet" for de som velger et pre-moddet utseende. Av pre-moddede ville jeg foretrukket dette... Lenke til kommentar
jor-el Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 personlig ville jeg ha gått for et stilrent kabbinett som Lian-li. disse pre-modda ser ser jo ut som noen horehus og er noe som kun en fjortis vil elske. greit med vindu og litt blått lys men det stopper der, det er mer viktig at kabbinettet er lett å bygge i og at det er god ventilasjon, MASSE DISKPLASS..........men det er nå bare min mening!!! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) " i hvilken nettbutikk finner man de råeste kabinettene??" Litt off-topic? Linker?? Edit: Hva med CM Stacker da? Endret 25. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Av pre-moddede ville jeg foretrukket dette... Eeek Kanskje det mest harrye plastikk greiene jeg har sett. Minner meg om HE-MAN borgen jeg hadde da jeg var 5 :!: Endret 25. mai 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Helt enig! Ser jo direkte fælt ut.. Cobra = dritt! Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Av pre-moddede ville jeg foretrukket dette... Eeek Kanskje det mest harrye plastikk greiene jeg har sett. Skinner jo litt, og ser sikkert bra ut i mørket hvis man moterer et par LEDs i "øyene" Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Plastikk i chrome-look er bare tacky... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Altså et SunBeam Acryl CLEAR er det råeste av alt, sånne som ThermaleTake og X-Gear er bare møk, jalla skit. Stil rent = Kult http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBAC1CL1 Jeg mener, er denne platen som er bak, det eneste som er av metall, er den virkelig rosa ? Lenke til kommentar
ombay Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Eller bare denne ops de selger bare "hele" PCer altså med innhold, men du kan jo velge hvaslags innhold du skal ha. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg vill ikke akuratt kalle dette "stil rent": Men det er jo bare min mening. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jo... Det vel det mest stilrene du kan få tak i, hvis man ser bort fra at der er skjennomsiktig Er jo til og med skarpe 90 graders vinkler! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg ville anbefalt CM Stacker. Supert kabinett, til en akseptabel pris. Ellers vil jeg såklart anbefale toppmodellene til Lian Li, innen full tower. Men de er alt for overpriset synes jeg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jo... Det vel det mest stilrene du kan få tak i, hvis man ser bort fra at der er skjennomsiktig Er jo til og med skarpe 90 graders vinkler! Dette er stilrent: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå