Gå til innhold

Spill som IKKE burde eksistert.


Anbefalte innlegg

Rebel Assault 2 er en forbrytelse mot menneskeheten.

Hehehe vise ord :!:

Å fly millenium falcon med mus er ikke helt det store! :p

Haha kjøpte det spillet til playstation, digget det max da vettu :D Men nåt eg tenker meg om var det spillet nokså, hmm..ikkje bra i hvertfall :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis vedkommende kan gi begrunnelser for hvorfor Mafia er et dårlig spill, så er det hjertelig velkommen. For "Rebel Assault 2" sin del, så er det slettes ikke nødvendig med begrunnelse på hvorfor det er et patetisk elendig spill. Men for de som er interesserte, så har jeg faktisk skrevet en begrunnelse i en eller annen post tidligere her på forumet, men det skulle da ikke være nødvendig, for over 6 milliarder mennesker er enige i at det spillet er helvete på jord.

Lenke til kommentar
Driver3,Fifa,Mafia, True Crime Streets of LA........

Mafia???!!

 

Genialt spill.. en del bugs..

 

kan ikke si at det ikke er bra uansett!

Riktig.. fyren som skrev det har ikke peiling på hva man snakker om :hrm:

det er sikkert ikke noe spill for han, men det er kåret til et av verdens beste spill, samt vunnet priser! når du mener det ikke burde eksistert har du nok 99% folk mot deg! :D

Lenke til kommentar
La nå folk synes det de vil. Om de mener at et spill er dårlig må da de få lov til det

 

OT: Post Mortem er et virkeligt fantastisk dårlig spill. Burde aldri ha eksistert

greit nok visst tråden hadde vært: spill du absolutt ikke liker, men den er spill som ikke burde eksistert, og han kan ikke da skrive mafia, selv om han ikke liker det..

 

det er et genialt spill, og solgte bra med eksemplarer.. fikk foresten 9/10 i omtale av gamer i 2002...

 

edit: greit, jeg gir meg, gidder ikke diskusjon si hva dere vil...

Men det er et genialt spill! :love:

Endret av espinos
Lenke til kommentar

Hva med å holde oss OnTopic? Slutt å diskutere hvor bra CS er, ellers må jeg bruke "report"-knappen! Aksepter at noen ikke liker det!

 

Tråden heter: "Spill som IKKE burde eksistert" !!

 

Så post heller noe om hvilke spill dere hater!

Endret av hilram
Lenke til kommentar
Hva med å holde oss OnTopic? Slutt å diskutere hvor bra CS er, ellers må jeg bruke "report"-knappen! Aksepter at noen ikke liker det!

 

Tråden heter: "Spill som IKKE burde eksistert" !!

 

Så post heller noe om hvilke spill dere hater!

lol det er jo nettop det de gjør, de sier counter strike ikke burde eksistert,

pga det er så dårlig. Vil vell si det er ontopic.

Lenke til kommentar
Hva med å holde oss OnTopic? Slutt å diskutere hvor bra CS er, ellers må jeg bruke "report"-knappen! Aksepter at noen ikke liker det!

 

Tråden heter: "Spill som IKKE burde eksistert" !!

 

Så post heller noe om hvilke spill dere hater!

lol det er jo nettop det de gjør, de sier counter strike ikke burde eksistert,

pga det er så dårlig. Vil vell si det er ontopic.

Vil si meg enig her ja. Om noen mener CS ikkje burde eksistert blant dagens spill kataloger, så er vel på sin plass å si det her :yes: Though det ikkje er et selvestendig spill ;) Cs:cz er vel forsåvidt det men :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...