Gå til innhold

Spill som IKKE burde eksistert.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dei som synes Counter-Strike ikkje burde eksistert. Begrunn i det minste. :)

det er vel like viktig at dei som nevner andre spel begrunner valga sine.

 

personleg så kan eg ikkje kome på nokon spel som ikkje burde eksistert. syns vi trenger litt dårlege spel ein gong i blant. då setter vi meir pris på dei spelperlene som finst der ute.

Lenke til kommentar

Om jeg skal oppleve en fryktelig god historie så kjøper jeg meg en bok, et spill er for å spille og når mesteparten av spilletida går med på å høre på opptak eller se på CG (uansett hvor bra wow faktoren er) så går man fort lei. Spillet holdt faktisk til jeg rundet det, men etter det så var det null interesse for det.

 

Hadde man bare hatt en mulighet til å automatisk hoppe over alle sekvensene automatisk så hadde spillet blitt mye mer spillbart, i alle fall når man spiller det på nytt.

 

Når det gjelder historien så synnes jeg den var rett og slett banal, spøkelser som styrer america og som offrer menneskeliv sånn uten videre? Uff og uff sier jeg.

Lenke til kommentar
Om jeg skal oppleve en fryktelig god historie så kjøper jeg meg en bok, et spill er for å spille og når mesteparten av spilletida går med på å høre på opptak eller se på CG (uansett hvor bra wow faktoren er) så går man fort lei. Spillet holdt faktisk til jeg rundet det, men etter det så var det null interesse for det.

 

Hadde man bare hatt en mulighet til å automatisk hoppe over alle sekvensene automatisk så hadde spillet blitt mye mer spillbart, i alle fall når man spiller det på nytt.

 

Når det gjelder historien så synnes jeg den var rett og slett banal, spøkelser som styrer america og som offrer menneskeliv sånn uten videre? Uff og uff sier jeg.

Det er jo din mening, det vet du. mange andre deler en annen mening enn din! ;)

Lenke til kommentar

Syns mafia var et tøft spill jeg :p

CS kan jo være kjempegøy med de rette folka!

Det er alle de arrogante l33t folka som ødelegger spillet.

Å si at det ikke skulle eksistert er som å si at det burde ikke finnes multiplayer-FPS-spill, og det er er jo et litt tåpelig utsagn.

Kan være ganske tilfredstillende å pynte på skallen til en kompis med scout.

 

Men når det gjelder spill jeg ikke syns burde eksistert; Warriors of Might and Magic, Wolverine's revenge (Drittspill), championship manager og alle fotball-manager spill (gjesp :p), Rainbow six, Oni, True crime, Take No Prisoners & Ultimate Bass sea fishing championship :w00t:

Har aldri vært noen fan av noe form for RPG, men respekterer at folk er ville etter det.

Lenke til kommentar
Syns mafia var et tøft spill jeg :p

CS kan jo være kjempegøy med de rette folka!

Det er alle de arrogante l33t folka som ødelegger spillet.

Å si at det ikke skulle eksistert er som å si at det burde ikke finnes multiplayer-FPS-spill, og det er er jo et litt tåpelig utsagn.

Kan være ganske tilfredstillende å pynte på skallen til en kompis med scout.

 

Men når det gjelder spill jeg ikke syns burde eksistert; Warriors of Might and Magic, Wolverine's revenge (Drittspill), championship manager og alle fotball-manager spill (gjesp :p), Rainbow six, Oni, True crime, Take No Prisoners & Ultimate Bass sea fishing championship :w00t:

Har aldri vært noen fan av noe form for RPG, men respekterer at folk er ville etter det.

Warriors of Might and Magic? Trodde denne serien jeg elsker het Heroes of Might and Magic...

 

HAr en mistanke om at du har prøvd 4-eren. 3-eren var nemlig veldig bra!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Hadde jeg vært en arbeidsgiver hadde jeg nok ønsket at hverken Counter-Strike eller World of Warcraft hadde eksistert. Disse to spillene har trolig spist opp uttalige årsverk i ugyldig fravær ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...