CurSe Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Hver gang jeg kjører Ad-Aware så får jeg opp dette resultatet(se bildet). Jeg sletter de hver gang, men de dukker opp igjen. Hva er dette? Risikoen var visstnok low på disse, men jeg liker ikke at de er der. Edit: Hjertelig takk zjulik. Da fjerner jeg bildet siden det ikke var farlige greier likevel. Endret 24. mai 2005 av CurSe Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Det der er helt vanlige cookies. At de kalles "tracking cookies" av AdAware høres kanskje dramatisk ut, men cookies er så mangt. Noen cookies er det som lar deg forbli innlogget her på forumet f eks. Nettopp disse er klassifisert av AdAware som styggedom, antagelig fordi de ren reklameinnsamling. Du kan vanskelig unngå dem med vanlig surfing i IE. Men du kan jo vurdere å bytte nettleser Uansett - slett med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Tracking Cookies er ikke unikt for IE, de kommer også etter vanlig trygg surfing i Opera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå