carl-kr. Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 hei! mistenker min cpu i å være varm hvordan finner jeg ut dette?? takker for hjelp Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 last ned dette PROGRAMMET der kan du lese av temperaturer. først inn på maskin navn så sensor Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 har lasted ned å innstalert takk! cpu: 48 grader når jeg bare holder på å styrer i windows. ok eller? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) litt mye egentli........ kjør torturtest medPRIME95 men pass på at du har 100 % CPU usage så må du følge nøye på tempen; ikke mye over seksti grader: da må du stoppe og sjekke kjøler og vurdere tiltak Endret 24. mai 2005 av leifeinar Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) færdig nedlastet! hvordan går jeg fram nå?? Endret 24. mai 2005 av carl-kr. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 færdig nedlastet! hvordan går jeg fram nå?? fant det ut! kjørte testen i 11minutter så ble jeg lei av å sitte å se på.. komm et stykke ut i test 3.. lå å vippet mellom 58grader til 60. men ikke over 60... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) hei! mistenker min cpu i å være varm hvordan finner jeg ut dette?? takker for hjelp Unøyaktig: SpeedFan Sandra 2004 Motherboard monitor 5 Nøyaktig: Termometer fra microplex.no __ EDIT: du mistenker at CPUen din er varm? Endret 25. mai 2005 av Pels Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 det er ganske høye tall, så det kan jo ikke skade og sjekke hvor god kontakt det er mellom cpu og kjøler. kanskje re montere den og legge på litt god pasta. har du overklokkka? da blir det jo fort varmt hvis du har justert volten mye. og som han sier over meg, det er nok litt feilmarginer i målingene men ikke så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå