bkamera Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Mener jeg hørte/leste for noen år siden om styrken på senderen i mobilen er på mellom 0,2 watt og 2,0 watt? Arrester meg hvis jeg tar feil :-) 0,2 watt nær en sender og 2,0 watt langt unna (jeg veit ikke hva som skjer hvis du er helt uten dekkning) Det betyr at batteriet varer mye kortere med høy sende-styrke. MAO: Er du på hytta uten dekkning og vil lytte til MP3 på telefonen så ville jeg slå på "Flight"-modus (slå av mobil-signalet) Her er en liste med andre grunner: - Spille spill på samme sted - Bruke tilleggsfunksjoner på steder det ikke er lov med mobil (eks. fødeavdelinger) hvor ofte er du der :-) - ... Jeg vil ha "Flight"-modus også til K750 Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 føler denne posten gjentar mye som er sagt i 2 forskjellige tråder her, kanskje det er like greit å la moderatorer bestemme antall tråder om K750? Batteriet varer ca. dobbelt så lenge som MP3-spiller, sikkert noe av det samme med kamera (om du bruker kamera så lenge, da...) Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Dessuten er det ikke flightmode på nyeste FW-versjon EDIT: Eller var det det han mente? Endret 24. mai 2005 av Crazysteps Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (jeg veit ikke hva som skjer hvis du er helt uten dekkning) Når telefonen er uten kontakt med en basestasjon, så skal den ikke sende. Det er et krav i GSM-spesifikasjonene. Lenke til kommentar
eplekjeks Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hva med å ta ut SIM da?... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 får ikke startet mobilen da. Det som er fordelen med litt avanserte mobiler/pda at man kan skru av mobildelen og bare bruke "datadelen" f.eks se en film el lign Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hva med å få et SIMkort uten nummer på av en forhandler? Koster dem ingenting. Ooops, god idé, men dekningen er der uansett, så glem det. Lenke til kommentar
bobbybrun Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 for meg er dette et seriøst ankepunkt mot denne telefonen. se mistet nok en kunde i meg der! Lenke til kommentar
eplekjeks Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hmmm.. omtrent alle telefoner jeg har hatt har kunnet slås på uten SIM.. gode gamle SL45 tilogmed kunne spille MP3 uten SIM ... Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Mange siemens mobiler trenger ikke å ha sim kort i, har jeg erfart Men noen funkskjoner mister man Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 med sx1 kan man skru av mobildelen uten at de andre funksjone blir borte av den grunn. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 for meg er dette et seriøst ankepunkt mot denne telefonen. se mistet nok en kunde i meg der! Da kjøper du W800i Lenke til kommentar
eplekjeks Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Den muligheten har ikke jeg sett på min SX1 jaffal.. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg ser ikke grunnen til å drøye W800i så veldig! De vinner vel mer på å lansere de to modellene samtidig... Kanskje det er for å kunne spe nyhetene over året istedenfor å la det være stille fra dem en stund, men ikke vet jeg... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) de har kanskje ikke produksjons kapasitet til å lage begge samtidig da vettu Endret 26. mai 2005 av 2mass Lenke til kommentar
bobbybrun Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 for meg er dette et seriøst ankepunkt mot denne telefonen. se mistet nok en kunde i meg der! Da kjøper du W800i ja må vel det. men hvor lenge skal dette drøye da? skulle gjerne hatt w800 til ferien i august Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå