Inaktiv bruker 2 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hei Kjøpte for 2 uker siden et Gainward 6800GT 2400 Golden Sample Dette skal enkelt kunne klokkes til ultra og enda høyere men jeg får artifacts allerede ved 360/1.02! Standard er 350/1.00 og ultra speed ligger på 400/1.10... Skjønner ingenting jeg, scanner for artifacts i både rivatuner og nvidias drivere men straks jeg starter et spill med ørlite klokket krasjer det. Kjøpte kortet som demovare på komplett, har dette noe å si? Har jeg noe garanti eller noe siden dette kortet er ment for å kjøre på ultra speeds? Noen tips hvordan klokke lenger med standard kjøler? Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Tror nok det er kjølinga som er problemet her Går det ikke an å flashe kortet, og legger inn ultra BIOSen? Edit: du kan jo ta en titt på Denne , og se om det hjelper Endret 24. mai 2005 av Zer0z Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Alle 16 pipesa er selvfølgelig åpne. Skjønner bare ikke at spillene klikker etter noen få sekunder, det blir jo ikke så utrolig varmt så fort Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 overklokke for morro? dette er jo 1 av de sykeste/beste kortene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå