Gjest Slettet-df17e Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 <?php$WaterMark_Transparency = 50; $watermark = @imagecreatefrompng('watermark.png'); $watermark_x = imagesx($watermark); $watermark_y = imagesy($watermark); $image = @imagecreatefromjpeg($_GET['src']); $size = @getimagesize($_GET['src']); $position_x = $size[0] - $watermark_x - 10; $position_y = $size[1] - $watermark_y - 10; imagecopymerge($image, $watermark, $position_x, $position_y,0,0,$watermark_x, $watermark_y, $WaterMark_Transparency); header('content-type: image/jpeg'); imagejpeg($image); imagedestroy($image); imagedestroy($watermark); ?> Vannmerke trenger bare et png bilde Hvor er Objekt Orjenteringen ? header('content-type... Content-type Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Plass til alle... Veit ikke hva slags lisens men vi må få snakket sammen sikkelig og jeg må få vite alle som blir med så kan vi starte.. Til du som ville ha et eget forum så kan vi jo bruke mitt www.shitvaldres.com/forum Hvormange poster er det der tro NULL Folk skjønner f**n ikke hva forum er til men nå løpe til skolen Endret 27. mai 2005 av hero_ruler Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 www.shitvaldres.com/forum Da bruker vi det *regge* Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Vi setter opp eget forum dedikert til det? tar 2. min å sette opp invisionboard. Skal vi ha domene og sånt? Når starter vi. Enklere å snakke over irc. Litt mer 'live' da... EDIT: Til watermarking kan man jo bruke IM som et alternativ også... Endret 27. mai 2005 av Zic0 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Vi setter opp eget forum dedikert til det? tar 2. min å sette opp invisionboard. Skal vi ha domene og sånt? Når starter vi. Enklere å snakke over irc. Litt mer 'live' da... Domene må vi ha, men kan vel nøye oss med et subdomene inntil videre. IRC er bankers, hvor samles vi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) #hw.php@EFnet? Syntes jeg var en god ide Joiner deg der jeg. Kaller meg da også lemen på irc. EDIT: Pælma in en bot som heter Bankkort jeg. Endret 27. mai 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 lagt deg til. Venter bare på resten av teamet Det er helg. har masse tid på meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 For dere som er interisert. Vi har nå satt opp eget forum... http://www.strictweb.com/invision og er på #hw.php @efnet om noen er interisert Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Skulle gjerne joina, men har litt andre ting på gang som tar opp tiden min - og dessuten er nok ikke PHP-intelligensen så høy her i gården. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå