hero_ruler Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 hei, Jeg lurer på om noen veit om et deiligst.no lignede system? helst gratis Jada jeg veit om google.com og hotscripts.com Men alt koster jo sabla mye penger Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Den dagen du har blitt skikkelig dreven, og har laget et bildefremvisningssystem ala Flickr, skal jeg spørre deg hva du kommer til å gjøre med det systemet; Ta penger for det, eller legge det ut under GPL. De fleste som utvikler system som det som brukes på deiligst.no skal ha penger for det, men hvis du først klarer å sette deg litt inn i hvordan ting fungerer, er det faktisk ikke allverden å lage noe sånt. Endret 24. mai 2005 av SirIce Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Søk på hotscripts etter "hot or not". Finnes endel slike, så jeg vil tippe du kan finne et par som er gratis. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det er faktisk ingen på hotscripts som er gratis :S Men driver og søker litt på google nå for denne karen, men finner ingenting. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det er faktisk ingen på hotscripts som er gratis :S Ser det nå. Kanskje på tide å lage et da.. In the spirit of open source, liksom Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 jeg sa jo det.. Men ingen hadde tro på meg.. *snufs* Ja jeg kan jo bli med og mekke litt... Noen som blir med og mekke et GRATIS deiligst.no system? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 trenger man egentlig ikke bare et bildegalleri med mulighet til å kommentere bilder? Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Jo det er vell det.. og en poll (stemme ting) for og stemme på bilder.. Jeg prøvde for litt siden og mekke det med copermine eller hva det nå heter men det funka ikke sånn veldig bra siden jeg vil ha det i designet mitt og ikke alt sånn mulig anna dilldall Lenke til kommentar
RiniaShqipetare Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg er med jeg, selv om at jeg er veldig opptatt. Her er de tre MySQL tabelene som trengs (Voting tabelen har jeg ikke tid til å lage nå): brukere bruker_id bruker_username bruker_password bruker_email bruker_activ (Aktivering gjenom e-post) bruker_dato (Registrering dato) bruker_last (Sist han var logget på) (Og andre informasjon som trengs) bruker_foto foto_id foto_img (url) foto_user_id (Hvem sin foto det er) foto_dato (Når den er laste opp) bruker_coments coments_id coments_from (hvem fra komentaren er blit sendt) coments_to (til hvem komentaren er) coments_text coments_dato Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 jeg kan likesågodt joine. Kjeder meg hver dag her Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Følger med dere jeg, vil gjerne se resultatet Lenke til kommentar
RiniaShqipetare Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Er det noen som skal jobbe, eller bare sitte å se?!! bruker_poll_cat poll_id poll_user_id (Hvem sin voting det er, bruker) poll_poeng bruker_poll poll_id poll_cat_id poll_poeng poll_user (Hvem har stemt, for å sperre brukeren å ikke steme innen 24 timer) Er litt usikker når det gjelder voting system, aldri gjort det før. Men tror den fungerer. Hvis noen har noen andre ideer kom med dem. Endret 26. mai 2005 av RiniaShqipetare Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 en fordel å samle seg? Ikke no vits i at 4 stk lager hvert sitt system... Lenke til kommentar
RiniaShqipetare Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 en fordel å samle seg? Ikke no vits i at 4 stk lager hvert sitt system... Enig med deg. Det vi trenger er: Et server/host med (php, mysql), hvor vi kan jobbe alle sammen. Da blir det enklere å vite hva andre gjør. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 kan vi ikke bestemme oss for et irc sted vi samler oss på? Skal vi ha sånt fullt system eller skal vi bare lage scriptene? Altså: Er det slik at det skal være designa fin ting man kan gi ut som invision o.s.v Eller er det bare kildekoden som skal publiseres? Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Og jeg kan hoste script med ftp som alle kan bruke... Konntakt meg blir veldig dummt hvis noen fucker det opp og sletter alt irc er smart qnet? #deilig Altså: Er det slik at det skal være designa fin ting man kan gi ut som invision o.s.v Eller er det bare kildekoden som skal publiseres? Det kommer vi vell på etter hvert Endret 26. mai 2005 av hero_ruler Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 <?php $WaterMark_Transparency = 50; $watermark = @imagecreatefrompng('watermark.png'); $watermark_x = imagesx($watermark); $watermark_y = imagesy($watermark); $image = @imagecreatefromjpeg($_GET['src']); $size = @getimagesize($_GET['src']); $position_x = $size[0] - $watermark_x - 10; $position_y = $size[1] - $watermark_y - 10; imagecopymerge($image, $watermark, $position_x, $position_y,0,0,$watermark_x, $watermark_y, $WaterMark_Transparency); header('content-type: image/jpeg'); imagejpeg($image); imagedestroy($image); imagedestroy($watermark); ?> Vannmerke trenger bare et png bilde Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Da har jeg satt opp FTP konto (felles) Mysql bruker (lese og skrive rettigheter) Server plass (med .htpasswd, Mysql, php innstalert) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Plass til en til på teamet? Har endel eksamener og ting fremover, men antar dette ikke er gjort på fem dager. Vi kjører OOP formoder jeg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Så lenge prosjekter er OO. er jeg med. EDIT: php 4 eller 5 på servern ? EDIT2: Jeg er trøtt, og tenker ikke gjenneom før jeg poster Meeeen, GPL Lisens og SF ? cvs og kanskje ett lite eget forum og snakke over ? Endret 27. mai 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå