Gå til innhold

Nøytral test av SE K750i

Anbefalte innlegg

er mp3`spilleren på k750 like god som en ipod??

Kor lenge varer batteriet med mp3 bruk??

1. Så langt der ifra.

2. Sovna med mp3-spilleren på. Batteriet var ikke 100% fulladet. Da jeg våknet 7 timer senere spilte den fremdeles. Imponerende? Ja!

Det blir jo ufattelig vanskelig å sammenligne kvaliteten, med mindre du har tekniske spesifikasjoner?

Når MiniRjack adapteren kommer, kan man sammeligne slikt lettere.

Jeg tror uansett SE K750I vil fungere fint for "vanlige" folk..

Radioen er veldig bra bla.a. også!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er mp3`spilleren på k750 like god som en ipod??

Kor lenge varer batteriet med mp3 bruk??

1. Så langt der ifra.

2. Sovna med mp3-spilleren på. Batteriet var ikke 100% fulladet. Da jeg våknet 7 timer senere spilte den fremdeles. Imponerende? Ja!

Det blir jo ufattelig vanskelig å sammenligne kvaliteten, med mindre du har tekniske spesifikasjoner?

Når MiniRjack adapteren kommer, kan man sammeligne slikt lettere.

Jeg tror uansett SE K750I vil fungere fint for "vanlige" folk..

Radioen er veldig bra bla.a. også!

Med et slikt S/N nivå som det er på den mp3-spilleren så kan man trygt si den er LAAANGT unna en iPod. Er ikke like mye sus og støy hverken når man hører på radio eller prater i handsfree, så handsfree-settet kan ikke tillegges hele skylden.

Men for en mobiltelefon så er lyden allikevel meget god. bruker den hver dag til og fra jobb og syns ikke det er plagsomt (som D500 var til tider)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dere kan diskutere cammie og mp3-bruk så mye dere orker. Men hva med batterikapasiteten i praksis med normal bruk av telefonen, sending av meldinger, noen telefonsamtaler?? De oppgir inntil 400 timer. Kan man regne med like god kapasitet på en old fasion Nokia 5110 eller må man regne med at den dør hen etter halvanna dag med generell bruk? INGEN tester på nett sier noe om faktisk batterikapasitet, ei heller dere ser ut til å bry dere om hvor lenge dere faktisk kan være mobile. Anyone?

Lenke til kommentar

For tiden jobber jeg borte, og jobber 12 timers dager. Jeg hører på radioen kanskje rundt 8 av de timene, jeg skriver mye mld me kjæresten, noen dager har jeg snakka med kjæresten i handsfree'n i rundt en time, og jeg er mye på WAP. Da er batteriet på 8-10% når jeg legger meg sent på kvelden. Så med HARD bruk må den lades hver natt.

Med tanke på at en viss populær dedikert mp3 spiller ikke ville holdt ut hele arbeidsdagen en gang vil jeg påstå at det er meget bra.

Lenke til kommentar
Var på festival 4 dager forleden. Samtalene haglet inn og jeg pratet nesten like mye i telefon disse 4 dagene som en normal måned.

I tillegg ble det tatt en del bilder og ca 20 min video. Om morgenen den siste dagen så gikk batteriet tomt.

Det er temmelig bra. Med min bruk varer batteriet i 4-5 dager, av og til i en uke. Det er slettes ikke verst.

Endret av pologutt
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Meget bra, men har noen testet å ta bilde av ting i fart?

Eller bevege seg selg og ta bilde`?

Med min 3230 så er det vertfall umulig å ta festbilder, siden både en selv om de du skal ha bilde av aldri klarer å stå stille. :p

har prøvd det, og det funker utmerket.... fant ikke bildet nå men....... skal se om jeg finner det

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Meget bra, men har noen testet å ta bilde av ting i fart?

Eller bevege seg selg og ta bilde`?

Med min 3230 så er det vertfall umulig å ta festbilder, siden både en selv om de du skal ha bilde av aldri klarer å stå stille. :p

har prøvd det, og det funker utmerket.... fant ikke bildet nå men....... skal se om jeg finner det

Takk.

Vurderer denne pga. kamera og størrelse nå.

Vist ikkje går eg for 6680.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...