Gå til innhold

Nøytral test av SE K750i


Anbefalte innlegg

Mye bedre enn itavisen.no's, men for meg virker det noen ganger som om de bare ser på specs'ene til en telefon , og så lager en "test"...

Godt at det er lesere som innser det også :)

Virker som om itavisen bare er ute etter å være først. Legg merke til mange av de små nyhetehe, skrivefeil (slurv) i massevis.

 

Tror kanskje min "lokalavis" Adressa, er best på å ha de korteste "testene" uansett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for en flott test!! :) Og gratulerer med ny telefon til alle som har fått den i hus..

 

Veldig nysgjerrig på mer info om mp3-spilleren.. hvordan er lyden i forhold til en helt vanlig "løs" spiller? Sluker den mye batteri? Er det knotete å bytte sang/playlist, kan man skrive sms samtidig som man hører musikk osvosv?

.. Er det forresten noen som vet om noen selger den sølvfargede utgaven av telefonen foreløpig?

 

Håper Amobil kommer med en test snart.. Hvordan mp3-spilleren kommer ut av den er nok ganske avgjørende for om det blir ny mobil på meg gitt..

Lenke til kommentar
QUOTE (ct @ 25/05/2005 : 16:12)

 

Synd de ikke har fått EDGE eller 3G inn i denne telefonen... 

 

 

Skal du med det a?

Laste ned en ringetone kjempefort?

 

:D Er nok ikke det at jeg kommer til å bruke det hver dag, men det er kjekt med en telefon som kan brukes i det nye mobilnettet, når en skal ha seg ny telefon i dag. Hvertfall for meg.

 

Men denne telefonen har mye annet, så jeg tviler ikke på at den blir populær

Lenke til kommentar
Raskere enn flere Nokiaer. Trenger aldri å vente på den. Megt bra!

Høres bra ut. Har en T610 nå som er svært treg å skrive på og som jeg irriterer meg gal over. Du kan altså bekrefte at den er en god del raskere enn denne?

Den er utrolig rask og responsiv, i både menyer og sms skriving!

 

Den testen til itavisen var som forventet, lite matnyttig.

I forhold til K700 syns jeg det er en kraftig forbedring, feil å kun fremeve kamera som den eneste forbedringen hvertfall.

Lenke til kommentar

Flott test, mer "nøytral" denne gangen enn med nokia 3230 :thumbup: Fikk enda mer lyst på tlfen jeg og etter testen. En ting jeg lurer på: hva slags versjon av windows har du\dere som må legge inn driver for å bruke den som ekstern harddisk? Ifølge SE (såvidt jeg kan huske å ha lest) så skal den overhodet ikke trenge driver for å kunne innstalleres, mulig du må har xp med servicepack 2 og alle senere oppdateringer for at driverdatabasen skal inkludere denne også?

Lenke til kommentar

Har samme "problem" som brannslange. Har T610. -.- den suger vilt til tekstmeldinger!

Med jevne mellomrom resetter ordlista seg, så man må venne seg til den helt på nytt, og legge alle ord inn på nytt.

den er TREG, jeg skriver en halv setning før displayet oppdaterer seg.

Og har den en annen "endre ord" knapp (når du bruker ordlista) enn t610? t610 bruker joystikka, så den er utslitt.

 

Det med at ordlista resetter seg kan du kanskje ikke svare på, men hva med det andre? Jeg vil ha denne, men MÅ vite om den sliter på samme måte som T610 først.

Lenke til kommentar

Fik ktelefonen i dag og er kjempe overrasket over den bra MP3 spilleren. Lyden har kjempe kvalitet til en mobiltelefon å være syns jeg. Iallefall med headsett.

 

Noe jeg lurte litt på første gang jeg brukte telfonene er de tre toppknappene(dem du bruker til å velge og snarvei knappen). De virket veldig løse og er veldig bevegelige. Du må også trykke to hakk ned (kjenner først at den går ned i et hakk, men reagerer ikke før den går ned i det siste hakket). Dette skjer kun hvis ejg trykker langt opp på knappen.

 

Ellers et kjempe bra kamera til stillbilder, men videokamera syns jeg kunne vært utnyttet litt bedre.

Lenke til kommentar
Flott test, mer "nøytral" denne gangen enn med nokia 3230 :thumbup: Fikk enda mer lyst på tlfen jeg og etter testen. En ting jeg lurer på: hva slags versjon av windows har du\dere som må legge inn driver for å bruke den som ekstern harddisk? Ifølge SE (såvidt jeg kan huske å ha lest) så skal den overhodet ikke trenge driver for å kunne innstalleres, mulig du må har xp med servicepack 2 og alle senere oppdateringer for at driverdatabasen skal inkludere denne også?

Jeg bruker Windows XP SP2 med alle mulige oppdateringer. Leste også at man ikke trengte drivere, men når man plugget i kabelen fant den ingen passende drivere før jeg satte i CD'en.

Lenke til kommentar
Flott test, mer "nøytral" denne gangen enn med nokia 3230 :thumbup:

Har nå skrevet tre tester, alle er testet på samme måte.

 

Jeg mener terningkastene jeg har gitt tydelig viser hvordan de ulike er i forhold til hverandre både på godt og vondt. Da ser du også at jeg anbefaler en 6680 fremfor en 3230.

 

Kan ikke fatte hvordan 3230 kan få terningkast 6. Da er den absolutt ikke testet på et nøytralt grunnlag. Er alt for mange minussider ved den.

Lenke til kommentar

Jeg synes denne og den andre nokia-testen var god, 3230 var ikke nøytral da så og si alle liker den, den har fått god omtale nær sagt overalt (kanskje ikke så overdrevent bra som på amobil, detn vurderingen er jeg uenig i!) og at da du ikke liker den blir dermed subjektivt og ikke nøytralt, fin den testen også, ikke det jeg sier men den er ikke helt nøytral, uansett tull å gi en tlf karakter etter å ha testet den i 10 min... men denne testen synes jeg var flotters!

Endret av Bamsemoms
Lenke til kommentar
(bla bla....3230...blabla...)fin den testen også, ikke det jeg sier men den er ikke helt nøytral, uansett tull å gi en tlf karakter etter å ha testet den i 10 min...

Deg om det.

 

3230 fortjener absolutt ikke terningkast 6. hva skulle 6680 fått da... 14?

 

Les innleggene mine etter testen så ser du at jeg har testet den lenger enn ti minutter. Men da jeg noterte ned mine tidligere erfaringer brukte jeg ca ti minutter på gangen gjennom telefonen.

 

I ettertid har jeg prøvd den en del mer og inntrykket mitt, det synker faktisk.... :ohmy:

Lenke til kommentar

At den ikke har EDGE er intet mindre enn idiotisk og merkelig. At den ikke har 3G er greit siden det jo ikke er en 3G-mobil.

 

Nå sammenligner jeg alle skjermer med min S700i, og jeg ble skuffet her også, som med D500 og Z800i. Antall farger er underordnet, her er det oppløsning som gjelder, og den er litt for lav.

 

Men det er en deilig telefon....

Lenke til kommentar

Jeg sier på ingen måte at den fortjente 6, jeg er vell så å si anti-nokia selv etter en rekke dårlige erfaringer med mildt sagt elendige nokia-tlf som skrur seg av når de føler for det etc. Det jeg sier er at testen ikke er nøytral når du misliker den og majoriteten liker den. Dvs: har du funnet ut noe som åpenbart resten av verden ikke har? Blir ikke det subjektivt da? Jeg har nok ikke prøvd tlfen like mye som deg en gang, ville kanskje gitt den 4 eller 5 på terningen. Jeg synes testen er fin den, akkurat som denne, men det tulle med å ta med "nøytral" akkurat som testen er totalt uten dine egne meninger blir tull når testresultatet samsvarer så dårlig med hva nær sagt alle andre har fått med funnet ut om denne tlfen. Jeg reagerer ikke på testen langt ifra, jeg reagerer bare på bruken av ordet nøytral som skulle tilsi at testen var uten personlige meninger og testet på helt uavhengig grunnlag, noe jeg og så å si alle andre som har svart deg i den postet er uenig med deg i. Litt rart at du fremdeles hardnakket hevder at det er så 100% nøytral da? Det går an å ta feil vettu Crazysteps, det har både jeg og du sikkert gjort mange ganger :)

Lenke til kommentar
At den ikke har EDGE er intet mindre enn idiotisk og merkelig. At den ikke har 3G er greit siden det jo ikke er en 3G-mobil.

 

Nå sammenligner jeg alle skjermer med min S700i, og jeg ble skuffet her også, som med D500 og Z800i. Antall farger er underordnet, her er det oppløsning som gjelder, og den er litt for lav.

 

Men det er en deilig telefon....

syns du 176x220 er for lav res for den "lille" skjermen ? den er jo knivskarp jo....

 

jaja.

 

fin test foresten :thumbup: fikk tlf min idag.. :w00t:

 

er det bare meg eller er det mange her som har kjøpt den allerede??

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...