djtesla87 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 har nå satt på plass en p4 3 GHz HT prescott CPU i min dell maskin. men er veldig redd for temparaturen i maskina, men som jeg ser er det ingen måler i bios. er det noen programmer som kan anbefales? det satt tidligere en vanlig P4 2,8 ghZ I den, og jeg satt inn den nye med samme kjøling fordi at det var no spesielle fester til kjølinga i maskina. noen erfaringer eller innvendinger på dette? har ikke hatt noe problem ennå, men så har jeg ikke spilt i d siste heller Lenke til kommentar
andreg Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg vet ikke om det fungerer med hovedkortet i en Dell maskin, men du kan jo prøve å laste ned Everest Home Edition og se etter om det fungerer hos deg. Etter installasjon finner du tempraturene under "Maskinnavn"-> "Sensor" dersom det klarer å lese tempraturene fra din maskinvare. Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 jeg bruker speedfan. enkelt og greit program.. tror kansje det ligger på www.alekslarsen.net/prog ellers så finner du det på google Lenke til kommentar
csboy Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 everest home edition er mest oversiktelig. Bruke speed fan til å stille hastigheter på vifter etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå