TanglewoodD Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Heisann ! Jeg har alt for mye loss i CS:S, når jeg går vanlig bortover så er det 4-5. I noen øyeblikk henger det seg, og stiger til 63. Som dere kan tenke dere er dette ganske plagsomt. Noen som vet hvordan jeg skal fjerne det uten og strekke kabel ? Jeg har prøvd Wireless Zero Configuration, og stoppa den, men den biter ikke på. Lenke til kommentar
Haii Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Fint med Wireless informasjon, Ja... Hvilken basestasjon bruker du? type osv. Hvilken trådløst kort bruker du? type osv. Hvilken leverandør har du? Hvordan er nettverk oppsettet ditt? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 hmm.. selv med oppsettet er det ikke vansklig og svare på spm. Jeg bare lurer på hvordan jeg kan bli kvitt problemet. Det hadde vært fint med et svar, ja.... Men iallefall, da kan jo jeg skrive et svar til deg SMC Usb wlan sender ( vet ikke hva den heter ) Bruker TopCom router. Telenor Basis Bare kobla til usb tingen så virka det som sagt, jeg vet ikke mye om dette. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 kanskje noe i TCP/IP protokoll-stacken har fucked seg opp. WiFi har jo ingen kollisjonssikkerhet så det kan lett oppstå pakketap og dermed lagge..? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Altså, jeg vet ikke. Men det burde jo være en fil eller noe som helst. Så noe om en Bat fil som en eller annen la ut, men jeg fikk aldri tak i den, fordi servern hans ble lagt ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå