Gå til innhold

Muse modding (MSIE4.0)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woho! Gjett om det funka bedre når jeg fikk en LED som lyste sterkere! Funker akkurat som ny (med rød LED). Digger det blå lyset som lyser opp musematta hvis jeg løfter den og blått lys som lyser utover bak :D Men har ikke testet hvordan det er med gaming da... Skal ta bilder i kveld og legge ut, for da er det mørkere og man ser lyset bedre.

Lenke til kommentar
Woho! Gjett om det funka bedre når jeg fikk en LED som lyste sterkere! Funker akkurat som ny (med rød LED). Digger det blå lyset som lyser opp musematta hvis jeg løfter den og blått lys som lyser utover bak :D Men har ikke testet hvordan det er med gaming da... Skal ta bilder i kveld og legge ut, for da er det mørkere og man ser lyset bedre.

skulle den funke dårligere?..det er jo ikke samme lys bak som det som lyser under?..

Lenke til kommentar

skulle den funke dårligere?..det er jo ikke samme lys bak som det som lyser under?..

Den grønne jeg hadde moddet inn tidligere, var dårligere. Samme lys under, som bak. Har tatt av det røde "merket" bak på musa da...

Lenke til kommentar

Den grønne jeg hadde moddet inn tidligere, var dårligere. Samme lys under, som bak. Har tatt av det røde "merket" bak på musa da...

jaha..skjønte ikke helt den! for når jeg holder opp musa mi så blinker den under..men den bak lyser konstant..så om jeg bytte den som lyser bak så har vel ikke det no innvirkning på musa?

Lenke til kommentar
jaha..skjønte ikke helt den! for når jeg holder opp musa mi så blinker den under..men den bak lyser konstant..så om jeg bytte den som lyser bak så har vel ikke det no innvirkning på musa?

Åh, sånn sett. Nei det har ikke noe innvirkning. Selve leselyset blir vel styrt av leseren, så det er det samme hva man bruker der.

Lenke til kommentar

Åh, sånn sett. Nei det har ikke noe innvirkning. Selve leselyset blir vel styrt av leseren, så det er det samme hva man bruker der.

ja okay..så jeg kan altså bytte det lyse bak der uten no stress..var det jeg tenkte serru..ikke det under!..lar det sitte som det er;)..tenkte bare på blått lys ut bak jeg=)

Lenke til kommentar

ja okay..så jeg kan altså bytte det lyse bak der uten no stress..var det jeg tenkte serru..ikke det under!..lar det sitte som det er;)..tenkte bare på blått lys ut bak jeg=)

Det eneste som er irriterende med å skifte lys bak, er den lille røde Intelli "logoen" på musa. jeg har bare tatt den av...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå som vi allerede er inne på emnet, modding av mus, tenkte jeg at jeg kunne spørre i denne tråden her istede for å lage en helt ny.

Jeg har en MS Intelli 3, som driver å skrur seg av og på i hutt og pine(noen som har vært borti det før?), også har jeg en Intelli 4. Men jeg liker 3'en mye bedre. Er det vansklig å bytte innmaten til 4'en over i 3'en ?

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...