Sgt_Stilongs Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Jeg vil gjerne skifte ut den røde LEDen på musa mi. Så en liten "how-to" på twistedmods.com, men jeg lurer fælt på hvordan jeg får åpnet min MSIE4.0 (ser ingen skruer, og finner ikke noe særlig på google...) Noen som har noen tips? :-) EDIT: LINK Endret 24. mai 2005 av enoeth Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Sansynligvis gjemt under enten noe klister eller de små "putene" eller hva du vil kalle det som musa kjører på Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Har "befølt" musen for eventuelle skruer, men fant kun en plastikktapp som ikke har noen funksjonalitet. Og putene har jeg lite lyst å "bryte" opp, for da blir jeg nødt til å kjøpe mouseskatez ellers hyperglides hele tiden.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hva mer å ta litt bilder da? Så vi kan se.. Kan hende du må bruke en flat skrutrekker og rå kraft! Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Det er snakk om en MSIE4.0 her! Bruker ikke rå makt å den, for så å ødelegge den... Hehe. Bilder hjelper ikke stort, men kan sikkert ta et bilde av musens underside når jeg kommer hjem, og legge ut. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Fint! Men jeg vil tro det er små plastklaffer inne i musa som holder den fast.. Kan hende du knekker disse om du bruker rå kraft men det er lett å fikse med epoxy! Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Da kjøper jeg heller en ny MX518 for Logitec mus er enkle å åpne Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Woho! Fant et bilde av en åpnet MSIE4.0 :-) Bare få tak i en annen LED. Har noen liggende... Lager en liten Worklog vis jeg får det skikkelig til. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Funket ikke så bra... MÅ ha loddejern, og er ikke helt sikker på hva som skjer hvis jeg bytter om +/- på LED'ene... Men her er i alle fall noen bilder fra forsøket Men jeg gir meg ikke, enda Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvis du bytter om + og - blir det ikke lys. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Hvis du bytter om + og - blir det ikke lys. Så det er ikke noe som blir ødelagt? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ingenting blir ødelagt. Hvis du kobler + og - feil kommer det ikke støm gjennom, og det blir ikke lys. En LED er jo en diode, så strømen kan bare gå en vei. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg har gjort dette Bytta fra rød til blå diode. Bare å klippe av den gamle og lodde på den nye. Tror der står + og - på krets kortet Bare å teste ingenting blr ødelagt. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg har gjort dette Bytta fra rød til blå diode. Bare å klippe av den gamle og lodde på den nye. Tror der står + og - på krets kortet Bare å teste ingenting blr ødelagt. Jeg så det stod + på kortet, og går ut fra at det andre hullet er - Må bare få lånt et loddejern og nye dioder som jeg vet funker, så er jeg igang (igjen) Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 håper det det ser fett ut da Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 1 ting til... hva farge skal du ha? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) blir ikke musa mindre presis når man bytter led da?.. er det ikke en grunn til at det er rød led? syns jeg leste det en plass her på forumet edit skrev frunn istede for grunn :!: Endret 25. mai 2005 av complexity Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 blir ikke musa mindre presis når man bytter led da?.. er det ikke en frunn til at det er rød led? syns jeg leste det en plass her på forumet Så lenge led'n er like sterk (sterkere) er det inget problem. Har lest at det går med ir-led. (som er usynlig) Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Tja... hehe. Gjenstår vel bare å finne ut. Men blå LEDs er jo utrolig lyssterke og ville jo tro at det ble det samme, om ikke for bra for "leseren". Kan jo teste med gul og grønn bare for morroskyld En LED koster ikke alverdens. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Så lenge området under leseren er opplyst er det greit.. Husker ikke hvor mange cmd som skal til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå