zacka Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg bruker Pinnacle Studio 9.3 Plus og får ved rendring (før inspilling til tape) grønn skjerm i preview vinduet i programmet istedet for selve filmen. Jeg har brukt mp3 filer i filmen, men har nå konvertert dem til waw siden jeg har fått problemet med bildet som følge av bruk av mp3 filer før. Hva kan være årsaken til dette grønne vinduet? Driver og rendrer nå, så jeg vet ikke hvordan resultatet blir ennå. Jeg bruker en bærbar med 1,6 Pm/1024 MB RAM og har nok av harddiskplass. Lenke til kommentar
jonfilm Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei Du er den 3. i dag jeg gir dette rådet: Jeg har hatt alle problemer som man kan ha med Pinnacle, mitt tips er at du kvitter deg med det programmet så fort som mulig!! Ellers kommer du til å oppleve mye vondt fremover!! Det tok nesten knekken på meg! Bruk Premiere!! Om du ser på mange av innleggene her som ingen kan gi gode svar på, så er det som regel Pinnacle som er problemet, det er ett mannevondt program! Jeg personlig blir fortsatt redd og nærvøs av det programmet, og det er snart 6 år siden jeg brukte det!! Lenke til kommentar
zacka Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg har vurdert det for å si det sånn... Burde vel gjøre det, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå