Gå til innhold

Hvilken hånd skriver du med?

Hvilken hånd skriver du med  

304 stemmer

1. 1. Hvilken hånd skriver du med

• Høyre
      250
    • Venstre
      54

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg skriver med venstre hvertfall! :w00t:

Men det å kaste ting gjør jeg med høyre...

For det meste holder jeg ting med høyre også, mens helt andre ting holder jeg med venstre :hmm: , tenker ikke over det til daglig da.

Edit: Bruker ikke skeivhendtsaks, de er ekle!

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Jeg skriver med høyre hånda, men står goofy("feil vei")på skateboard, snowboard osv, og bruker for det meste venstre hånda når jeg bruker tastatur, er kansje fordi det er der det er mest bokstaver som brukes, men med venstre bruker jeg både pekefinger, lange fingeren og ringefingeren, mens med høyre bruker jeg bare pekefingern, og av og til langefingeren. Merkelig det i grunn.

Lenke til kommentar
Jeg skriver med høyre hånda, men står goofy("feil vei")på skateboard, snowboard osv, og bruker for det meste venstre hånda når jeg bruker tastatur, er kansje fordi det er der det er mest bokstaver som brukes, men med venstre bruker jeg både pekefinger, lange fingeren og ringefingeren, mens med høyre bruker jeg bare pekefingern, og av og til langefingeren. Merkelig det i grunn.

Hvilken hånd bruker du når du onanerer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Høyre. Mamma bruker begge hendene like mye. Hun har faktisk av og til problemer med venstre og høyre fordi hun ikke har en bestemt hånd hun bruker til ting. Go figure.

Lenke til kommentar

Har akkurat det samme. Er høyrehendt. Om du står goofy på skateboard har ingenting med noen ting å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...