Hullakazam Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Heisann. Vi i Commando Nord har kommet frem til at vi trenger en 4-5 aktive medlemmer før vi er virkelig klare for bf2. Commando Nord oppsto i Mars 2004, da som en battlefield1942 klan. Vi har spillt mer eller mindre fast siden da, men unntak av et lite avbrekk i November/Desember '04. Vårt hovedfokus har hele tiden vært på kos og lek, men vi er alikevel en seriøs klan. Selv om vi ikke har ambisjoner om å kjempe helt i toppen når bf2 kommer, så har vi ikke tenkt til å gi oss uten kamp. CN's medlemmer er godt spredd utover landet, fra Alta til Kristiansand. Hjemmesiden vår er www.cnord.net(Denne funker for øyeblikket kun i internett explorer, men problemet rettes på. Denne kan brukes i mens) og på mirc kan du finne oss på #cn.bf. Kriteriene for å være med er som følgene: - Vi operer med en aldergrense på 16 år. Til tross for at unntak kan gjøres, ser vi helst at du er over 16 i første omgang. - Du har mikrofon og Ventrillo. - Du kan oppføre deg sikkelig, og surmuler ikke om du kanskje må stå over en kamp. - Tidligere klanerfaring er et stort pluss, men ingen nødvendighet. - Du har tid til å bruke 3 kvelder i uka til kamper/treninger. - Godt humør og stor vilje. Dersom du syntes dette virker spennende, så send meg en PM, Snakk med oss på #cn.bf eller skriv en post her. -CN- Bioneuf Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Tja, hvorfor ikke? Har spilt '42 og Vietnam så mye at CD'ene er på vei til å knekke! ^^ Ang kriteriene: - Vi operer med en aldergrense på 16 år. Til tross for at unntak kan gjøres, ser vi helst at du er over 16 i første omgang. Er 17 år. - Du har mikrofon og Ventrillo. Jepp, har både mic og VT. VT kan jeg å bruke, så dere skal ikke sitte og rive dere i håret fordi jeg sitter og spør om masse enkelt tull. - Du kan oppføre deg sikkelig, og surmuler ikke om du kanskje må stå over en kamp. Done. - Tidligere klanerfaring er et stort pluss, men ingen nødvendighet. Har vært med i en BFV klan, men den var desverre ikke akkurat av den profesjonelle typen. Du har tid til å bruke 3 kvelder i uka til kamper/treninger. Er spillet bra, vil jeg spille det mye, og dermed være med i klanen. Har ingen klaner i noen spill for tiden, så jeg skal klare å ofre mange sommernetter på BF2. - Godt humør og stor vilje. Når begynner vi? Som sagt er jeg 17 år, har spilt BF-spillene (M.A.S.S.E.), er villig til å ofre tid (spesielt om det blir veldig bra), kan å bruke VT, og er en seriøst person (ikke noe own, noob, lol her i gården ), og jeg har veldig lyst til å joine. BTW: FInt at dere har ei aldersgrense såpass høy som 16, da dere slipper "tøffinger" på den måten. Endret 24. mai 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Har lagt deg til i msn. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Tja, har spilt en del på lan og har en del erfaring. Ang kriteriene: QUOTE - Vi operer med en aldergrense på 16 år. Til tross for at unntak kan gjøres, ser vi helst at du er over 16 i første omgang. Vel... jeg er 15 år. Går det? QUOTE - Du har mikrofon og Ventrillo. Har mic ja, kan installere Ventrillo QUOTE - Du kan oppføre deg sikkelig, og surmuler ikke om du kanskje må stå over en kamp. Den er grei Admin bestemmer QUOTE - Tidligere klanerfaring er et stort pluss, men ingen nødvendighet. Hmm, har ikke vært i en Bf/Bfv klan før, men spiller masse på nettet QUOTE Du har tid til å bruke 3 kvelder i uka til kamper/treninger. Jeg vet spillet vil bli bra og ja, har tid til 3 kveld i uka QUOTE - Godt humør og stor vilje. Ikke noe problem Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Gjør som det står i posten her (dette gjelder alle som vil søke):Rettningslinjer for søknad om medlemskap i CN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå