Gå til innhold

Commando Nord rekrutterer til Battlefield 2

Anbefalte innlegg

86.gif

Heisann.

Vi i Commando Nord har kommet frem til at vi trenger en 4-5 aktive medlemmer før vi er virkelig klare for bf2.

Commando Nord oppsto i Mars 2004, da som en battlefield1942 klan.

Vi har spillt mer eller mindre fast siden da, men unntak av et lite avbrekk i November/Desember '04.

Vårt hovedfokus har hele tiden vært på kos og lek, men vi er alikevel en seriøs klan. Selv om vi ikke har ambisjoner om å kjempe helt i toppen når bf2 kommer, så har vi ikke tenkt til å gi oss uten kamp.

CN's medlemmer er godt spredd utover landet, fra Alta til Kristiansand. Hjemmesiden vår er www.cnord.net(Denne funker for øyeblikket kun i internett explorer, men problemet rettes på. Denne kan brukes i mens) og på mirc kan du finne oss på #cn.bf.

Kriteriene for å være med er som følgene:

- Vi operer med en aldergrense på 16 år. Til tross for at unntak kan gjøres, ser vi helst at du er over 16 i første omgang.

- Du har mikrofon og Ventrillo.

- Du kan oppføre deg sikkelig, og surmuler ikke om du kanskje må stå over en kamp.

- Tidligere klanerfaring er et stort pluss, men ingen nødvendighet.

- Du har tid til å bruke 3 kvelder i uka til kamper/treninger.

- Godt humør og stor vilje.

Dersom du syntes dette virker spennende, så send meg en PM, Snakk med oss på #cn.bf eller skriv en post her.

-CN- Bioneuf

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, hvorfor ikke?

Har spilt '42 og Vietnam så mye at CD'ene er på vei til å knekke! ^^

Ang kriteriene:

- Vi operer med en aldergrense på 16 år. Til tross for at unntak kan gjøres, ser vi helst at du er over 16 i første omgang.

Er 17 år.

Jepp, har både mic og VT. VT kan jeg å bruke, så dere skal ikke sitte og rive dere i håret fordi jeg sitter og spør om masse enkelt tull. :)

- Du kan oppføre deg sikkelig, og surmuler ikke om du kanskje må stå over en kamp.

Done. ;)

Har vært med i en BFV klan, men den var desverre ikke akkurat av den profesjonelle typen. :hm:

Du har tid til å bruke 3 kvelder i uka til kamper/treninger.

Er spillet bra, vil jeg spille det mye, og dermed være med i klanen. Har ingen klaner i noen spill for tiden, så jeg skal klare å ofre mange sommernetter på BF2. :)

Når begynner vi?

Som sagt er jeg 17 år, har spilt BF-spillene (M.A.S.S.E.), er villig til å ofre tid (spesielt om det blir veldig bra), kan å bruke VT, og er en seriøst person (ikke noe own, noob, lol her i gården :) ), og jeg har veldig lyst til å joine.

BTW: FInt at dere har ei aldersgrense såpass høy som 16, da dere slipper "tøffinger" på den måten. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Tja, har spilt en del på lan og har en del erfaring.

Ang kriteriene:

Vel... jeg er 15 år. Går det?

Har mic ja, kan installere Ventrillo ;)

Den er grei ;) Admin bestemmer

Hmm, har ikke vært i en Bf/Bfv klan før, men spiller masse på nettet ;)

Du har tid til å bruke 3 kvelder i uka til kamper/treninger.

Jeg vet spillet vil bli bra og ja, har tid til 3 kveld i uka ;)

Ikke noe problem ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...