P_e_pper Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg verken solgte eller skulle kjøpe pc jeg spurte enkelt nok om folks MENING om hvilken av pc løsningene som var best, når jeg eventuelt skal kjøpe ny pc til høsten. -Pepper Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Legg til link av stengt tråd, så tar jeg en titt å gir min mening. Btw: Jeg tror du har lagt tråden i feil avdeling, skulle vel egentlig vært i ot-baren et eller annet sted? Endret 24. mai 2005 av Xazper Lenke til kommentar
P_e_pper Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=94&t=422247 Syntes det passet her siden det tross alt er om kjøp og salg av pc. -Pepper Lenke til kommentar
colakork Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Ser ut som det var topicnavnet ditt som ikke falt i smak hos moderator/admin. Mvh Daniel Edit: Daaaaaaaaaaøøøøøøøaaaaaahhh... "kødder du?" Endret 24. mai 2005 av colakork Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Det hadde muligens vært bedre om du skrev "hvilken av disse pcene er best" eller "er noen av disse pcene bra?". "Er dette bra?" uttrykker ikke hva diskusjonen handler om. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 øh.. ikke bli sur nå, den tråden raporterte jeg for dårlig bruk av emnefelt.. Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hva er det du syter for? Hvis du ikke skjønner hvorfor "Er dette bra" er et dårlig emnefelt så tror jeg det er du som bør gå i deg selv - ikke moderatorene. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Dette er ikke stedet for å ta opp slikt. Har du noe å klage på kan du ta det direkte opp med meg og ikke plage andre med det. Dessuten. Nei, dette er ikke bra bruk av emnefelt #Stenges# Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 trodde du skulle stenge den Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 kom igjen, steng! *spammehumør Lenke til kommentar
P_e_pper Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Ikke det at jeg bryr meg, dere kunne jo sagt noe så kunne jeg ha endret det? venter fortsatt på flere meninger om de forskjellige pc'ne ;\ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Ser ut til at noen har glemt å trykke på steng-knappen her Jeg vil forresten opplyse om at denne tråden er en feilpost siden slikt enten skal i kateogorien tilbakemeldinger (HW.no-forumet) eller taes opp på PM med den moderatoren som stengte tråden. Dersom dere ikke kommer til enighet så kan man klage til forumstyret på mail [email protected] . Forøvrig så synes jeg stengningen var godt begrunnet i den andre tråden. Det står utførlig forklart hvordan tråden skal utformes og hva som er reglene for denne kateogorien går frem av linkene. Jaja, betrakt denne tråden som stengt av kennethdammyr siden det var han som skulle stenge den først og stengte den andre tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg