Gå til innhold

sliter med å endre ting når jeg er admin, Win2k.

Anbefalte innlegg

hei. sitter å leker meg litt med laptoppen min som har Windows 2000 Pro Eng. veldig gøy. jeg prøver nå å deaktiverer funksjonen som gjør at man kan endre bakrunnsbilder i Windows. selv er jeg admin så klart. dette funker visst litt for godt :p for jeg får heller ikke tilgang til denne funksjonen når jeg enabler den. står at jeg må kontakte system administrator. men jeg er jo system admin på maskina :p jeg vil gjerne ha det slik at både kontoen admin og jeg (Lioall) skal ha tilgang til alle funksjonen bortsett fra Guest kontoen.

noen som vet hvordan jeg får ordna dette? det irriterer meg litt dette problemet.

PS: har nå funnet ut at dette IKKE funker på Guest kontoen, dvs. man kan gjøre alle endringene når man er logga inn som Guest, men ikke som Admin eller Lioall. dvs. mottsatt virkning :p lurer på om det ordner seg med en restart. vi prøver.

Endret av wil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
selv er jeg admin så klart. dette funker visst litt for godt :p for jeg får heller ikke tilgang til denne funksjonen når jeg enabler den. står at jeg må kontakte system administrator. men jeg er jo system admin på maskina

PS: har nå funnet ut at dette IKKE funker på Guest kontoen, dvs. man kan gjøre alle endringene når man er logga inn som Guest, men ikke som Admin eller Lioall. dvs. mottsatt virkning :p lurer på om det ordner seg med en restart. vi prøver.

Jeg taler for et helt forum når jeg spør om det hjalp... :p

Lenke til kommentar
Jeg taler for et helt forum når jeg spør om det hjalp...  :p

Det hjalp, men trenger oversettelse. Jeg gjør et forsøk:

Vil deaktivere muligheten til å bytte bakgrunnsbilde for vanlige brukere. Men selv om jeg er logget inn som administrator blir jeg nektet tilgang til å gjøre dette. Meldingen som dukker opp er "kontakt system administrator". Hva kan det komme av?

PS delen trenger jeg help til å forstå :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...