Joachim_F Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Mythic Entertainment har sikret seg rettighetene til å lage et MMORPG-spill basert på Warhammer-universet. Deja Vu? Les mer Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 e forteller at de er svært fornøyde med å kunne jobbe på en såpass kjent lisens, og at målet deres er å skape det beste "RvR-baserte" MMORPG-spillet noensinne. Dei er optimistiske, kan bli bra dette. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Warhammer er jo et ekstremt bra grunnlag for å lage et skikkelig MMORPG. Jeg tror utviklerene får en vansklig jobb med å gjennomføre skikkelig. Men vi får krysse fingrene for at de klarer det. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) JAA!!! Der ble jeg lettet!! Håper de får frem den kalde mørke stemningen som er i "The Old World" For Warhammer fans her på forumet vil jeg anbefale å prøve Warhammer Roleplay Endret 25. mai 2005 av Daemonifuge Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Warhammer kan bli fett å bygge et MMORPG på... Meget fett. Men må håpe på at det ikke er basert på 40K. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Warhammer kan bli fett å bygge et MMORPG på... Meget fett. Men må håpe på at det ikke er basert på 40K. Det er nok basert på Warhammer Fantasy Såvidt jeg vet er det THQ som har lisensen på Warhammer 40k Lenke til kommentar
LooD Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Det er snakk om Warhammer Fantasy ja. De som er interesserte kan jo sjekke www.warhammeronlineforum.com som er et uoffisielt forum som egentlig ble laget for Climax sitt spill, men som bare ikke vil dø. Nytt liv har selvfølgelig blitt pustet inn med nyheten om Mythics oppkjøp av rettighetene. Marc Jakobs, adm.dir. i Mythic Entertainment, har faktisk postet der en del ganger nå ,og en samletråd med det han har skrevet så langt finnes her edit: en annen ting som bør nevnes er vel også at NAMCO har sikret seg rettighetene til å lage en Warhammer Fantasy RTS..?! Endret 26. mai 2005 av LooD Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Lurer på om man får spille Bloodthirster? Lenke til kommentar
LooD Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hehe, hadde kanskje blitt litt lite utfordrende...? Ikke mye som kan måle seg med den i ren slagkraft. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hehe, hadde kanskje blitt litt lite utfordrende...? Ikke mye som kan måle seg med den i ren slagkraft. Kanskje en boostet Slann mage med masse magic items eller Valten - Exalted of Sigmar kunne tatt en bloodthirster Spent om handlingen i spillet er etter Storm of Chaos... Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Det er snakk om Warhammer Fantasy ja. De som er interesserte kan jo sjekke www.warhammeronlineforum.com som er et uoffisielt forum som egentlig ble laget for Climax sitt spill, men som bare ikke vil dø. Nytt liv har selvfølgelig blitt pustet inn med nyheten om Mythics oppkjøp av rettighetene. Marc Jakobs, adm.dir. i Mythic Entertainment, har faktisk postet der en del ganger nå ,og en samletråd med det han har skrevet så langt finnes her edit: en annen ting som bør nevnes er vel også at NAMCO har sikret seg rettighetene til å lage en Warhammer Fantasy RTS..?! Er ikke Namco japansk? Håper ikke de lager manga-warhammer, da spyr jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg