Dexzy Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 I forbindelse med elevbedrift på skolen, skal jeg og noen andre elever/venner arrangere et LAN som da heter GrorudLAN fordi det antageligvis vil ligge på Grorud som er i Oslo. Så det vil sikkert ikke komme så særlig mange den første gangen men håper på at det kommer flere til neste år vis det blir noe. Lanet vil bli holdt 10-12juni 2005 fordi dette er en elevbedrift og ikke vil bli holdt i en ferie. Det er 25mbit og inngangspenger vil være 200,- Grorudlan05 GrorudLANs forum registrer dere på forumet for å komme med forslag til compoer osv.. Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Javell javell.. Synd eg bur eit stykke frå Grorud. 2 Dagar og 200kr? Litt dyrt spør du meg. Lenke til kommentar
Dexzy Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Javell javell.. Synd eg bur eit stykke frå Grorud. 2 Dagar og 200kr? Litt dyrt spør du meg. lol? fredag, lørdag og søndag. dyrt? 200,- 25mbit Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Ville kanskje satt ned prisen til 150,- Fint at dere skal ha et rusfritt LAN, synes ikke rusmidler hører hjemme på LAN i det hele tatt. (Bortsett fra LAN som ikke er offentlige.) Bor ikke i området, så jeg tror desverre ikke at jeg tar turen innom da. Lenke til kommentar
Dexzy Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Dette er i forbindelse med elevbedrift. Og ned den settes ikke ned, fordi 25mbit er verdt 200,- per pers. Lenke til kommentar
Dexzy Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Noen som kunne tenkt seg å komme? Lenke til kommentar
futti Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Har arrangert MetroLAN en stund nå. Der hadde vi før 150kr i pr gang. Satt ned til 100 kr nå. Og det vil nok komme flere ved mindre pris. 150 vil jeg si er en grei pris, men det er også veldig avhengig av budsjettet. Dessuten er ikke 25 mbit internett det beste arrgumentet for å ha høy pris. Mange forventer at compo-premiere er høyere ved høyere pris, osv... Nok om pris. Ser ellers bra ut. Kanskje litt lite informasjon på websiden. Lykke til! Lenke til kommentar
Dexzy Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 Nei, men så blir det jo også en pengepremie kanskje da!? Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 25. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2005 Det er ikke sikkert at alle vet hvor Groruddalen skole er hen. Et kart hadde vært fint å ha på sida deres. Hvor mange har dere plass til i gymsalen? 50-80? Det vil være voksene til stede under hele lanet. Hvem da? Rektor ? Kommer de til å bare sitte der og glane, eller skal de delta? Hva definerer du som voksen (alder)? Og hva slags aldersgrupper kommer? 10-16 år? Lenke til kommentar
Dexzy Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Dere kan nå melde dere på Grorudlan05 vis dere kommer, påmelding http://www.grorudlan.com Lenke til kommentar
Dexzy Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Meld dere på Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 Ville gjerne kommet, og 200 er helt fint syntes jeg. Desverre var jeg på lan sist helg jeg skulle til pappa, så det er ca. 1mnd siden jeg har vært hos han. Så tror egentlig jeg må¨ta en tur til han:/ Lykke til:) Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 8. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2005 da kan jo dere som ikke kan komme hot komme på vikinglan 1 - 3 juli da. det er i os kommune rett utenfor bergen www.vikinglan.net Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Må du reklamere for vikinglan i alle trådene du poster i Spacefrog? Bruk din egen tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå