XaTrIx Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg har tenkt å kjøpe et nytt kabinett. Egentlig skulle jeg bestille et svart miditower fra chieftec, en da jeg så tilbudet hos komplett så begynte jeg å lure på hvilket jeg skulle kjøpe. Er det noen ulemper ved et alu kabinett ? Tåler det mindre ? Hvilkett kabinett hville du valgt ? Lenke til kommentar
house Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 eneste ulempen må jo være at den ikke beskytter så mye mot stråling (yeah rite, som om den strålinga er så mye lixom) .. såh, kjøp det du! mye lettere enn tradisjonell chieftec som veier rundt 15kg.. stress å bære med seg på LAN etc.. ALU er best.. lian-li er best =) Lenke til kommentar
The man! Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 ikke kjøp chieftec alu, i følge microplex er de skranglete og malingen skrapes lett av. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 ser ut som vanlig chieftec kabinett så kan vel ikke være så dårlige? drar fort den anodiseringen av lian li kabinett også om en går inn for det. Veit for eg har svart anodisert pc61usb. all maling drar sin kos om en kraper, riper osv. på den. kan vel alltids lakke over den igjen om det skulle bli aktuellt. om det er skranglete så er det egentlig berre å legge noen gummipakninger der det rister som verst? hadde jeg ikke kjøpt kabinett allerede så hadde dette kabinettet vært i min handlekurv. uansett kan sende det tilbake om det er helt håpløst. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 ser ut som vanlig chieftec kabinett så kan vel ikke være så dårlige? drar fort den anodiseringen av lian li kabinett også om en går inn for det. Veit for eg har svart anodisert pc61usb. all maling drar sin kos om en kraper, riper osv. på den. kan vel alltids lakke over den igjen om det skulle bli aktuellt. om det er skranglete så er det egentlig berre å legge noen gummipakninger der det rister som verst? hadde jeg ikke kjøpt kabinett allerede så hadde dette kabinettet vært i min handlekurv. uansett kan sende det tilbake om det er helt håpløst. kan søke litt etter tester og slikt kanskje? her er en: http://www.gibtek.co.uk/hardware/dragonali.html Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Leste at Jerry Pournelle (Byte.com) hadde testet et alu kabinett, det var ikke å anbefale. Største problemet var at det var skranglete og ikke fysisk stabilt. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 aldri tatt i et Chieftec alu selv, men har lest en del stygt om det. At lakken ikke sitter og at det er skranglete er vanligste kommentarer [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-07-16 22:58 ] Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: Den 2002-07-16 22:58, Anders Leipsland skrev:aldri tatt i et Chieftec alu selv, men har lest en del stygt om det. At lakken ikke sitter og at det er skranglete er vanligste kommentarer Ikke noe problem på mitt. Men så driver ikke jeg og skraper i det med skarpe objekter heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå