Tweaky Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har til nå brukt dvdxcopy express, men etter jeg kjøpte meg ny brenner (NEC ND-3540a) ser det ikke ut til at filmene vil leses, og de brennes heller ikke på full hastighet siden programmet begynner å dra på åra. Lurer på om det finnes noen andre bra metoder å sikkerhetskopiere DVDene jeg kjøper. Det er viktig at undertekster følger med når jeg sikkerhetskopierer. Takker for svar Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg ville brukt et ordentlig program til å sikkerhetskopiere dvd filmene mine. Bruk f.eks. Dvdrebuilder sammen med CCE eller HC encoder, da dette vil gi betraktelig mye bedre resultat enn raske løsninger som dvdxcopy og dvdshrink. Du trenger også et dvd rip program som f. eks. dvddecrypter. Les mer på www.doom9.net for guider etc. Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Okey, dette hørtes noe komplisert ut. Men kan du enkelt forklare hvilke programmer jeg trenger og fremgangsmåte? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Du trenger : Dvdrebuilder, der følger HC encoderen med hvis jeg ikke husker helt feil, og du trenger dvddecrypter til å rippe filene over til harddisk med. Disse programmene finner du lett ved hjelp av google. Guider finner du her. Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Okey, takker for hjelpen Men hvilken encoder er best? Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Cinemacraft encoderen er definitivt best...syns jeg (må poengtere det ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå