holvik Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har lest guider både her på forumet og Port Forward. Jeg greier likevel ikke å bli active. Har Telenor ADSL - Speedtouch 510 Modem/Router - Dlink DI-514 Router. Har åpnet porter på Speedtouch'en, og fylt ut IP adresse/porter i DC++. Når jeg starter ett søk i DC++ i "active" ,skjer det absolutt ingenting. Jeg bruker Norton Antivirus/Worm Protection. Hva er det jeg gjør feil ? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 har du vurdert å se på d-link sine sider? det står faktisk der under faq for din router Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 En liten idè å åpne porten i D-link routern din å da?? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Åpne portene i ADSL modemet først, og forwarde disse portene til ruteren din. La oss si at ADSL modemet deler ut IP addressen 10.0.0.2 til din ruter, forwarder du portene til 10.0.0.2, altså ruteren. Deretter må du gå inn på ruteren, og forwarde portene videre derfra til din PC, som f.eks har IP addressen 192.168.1.2. TIPS: Klarer du ikke finne ut hvilken IP ruteren har fått av ADSL modemet, se om ruteren din fører en logg e.l. Der skal det vanligvis stå hvilken IP som er blitt tildelt. Ha det gøy, og ingen ulovlig nedlasting EDIT: Du må skrive inn den eksterne IP'en din som "Active IP" i DC++. Din eksterne IP kan du finne her (Gjør dette etter du har forwardet alle portene. Endret 24. mai 2005 av andrvas Lenke til kommentar
holvik Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Jaggu virket det TAKKER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå