.Marcus Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Haha, lurte dere inn her ja. Som sikkert mange her vet, så har ikke SW III: ROTS komt ut på data, og LucasArts har vel egentlig ikke tenkt å gjøre det heller. Men det stopper ikke oss fra å gjøre et forsøk. 321 stykker (i skrivende stund) har meldt seg på en underskriftskampanje som forhåpentligvis blir sendt til George Lucas og får ham til å slippe monsteret løs på dataskjermen. Det blir liksom aldri helt det samme å spille foran en playstation enn en data. Så meld dere på, så får vi håpe det beste! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 "Only PC gamer is right gamer. Consoles sucks" <- Ja, akkurat. Slike kommentarer hjelper sikkert mye (for en idiot). BTW: Jeg kan skrive under, dog jeg er 100% sikker på at den ikke vil hjelpe for en femmer. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 joda, kommer sikkert ikke til å hjelpe, men hvis den hjelper kan du være litt stolt. "Jeg var med på dralasset for å få SW: ROTS utgitt til data!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Da har jeg skrivd under Med tanke på jeg ikke eier andre consoler enn Nintendo og Supernintedo så vil jeg gjerne ha dette til PC Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Skrevi under Har det på PS2, men jeg syns PC er mye bedre å spille enn PS2... Endret 4. juni 2005 av Dark Knight Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 ingenting slår det å faktisk kunne konfigurere grafikkvalitet, og det å ha et tastatur foran seg og spille starwars! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hmm kommer det til PC blir det bare en en direkte port med minimal mulighet for å forbedre den allerede mindre godt grafikken tipper eg Flotte backgrounds da i hvertfall :!: Man for faen, skriver under eg. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Der skrev jeg og under. Helt seriøst trur jeg ikke vi får George til og lage det til data(han kommer vel neppe til og tjene penger på det) Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Du tror ikke at han kommer til å tjene penger på det? Jeg vedder på at mindre enn 1% av spillmarkedet i det hele tatt har hørt om petitionspot og at det går ann å stille demonstrere for at ting skal komme ut osv. Hadde han sluppet det ut for data hadde han tjent fett. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) You go girl! Denne tråden får CS diskusjonene til å virke meningsfylte EDIT: En Cs forum bruker i eksil? Endret 9. juni 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Mao CS´ens lille Stalin? Snart kommer du til å herske over CS forumet med jernhånd! "Takk" for at du refererte meg som en jente :´( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå