DigitaL BlasteR Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hei folkens, lurte på om noen her kunne hjelpe meg med å lage en forside til en mappe i et fag jeg har som heter Fotografi. Går under Kunst & Håndverk-faget. Forsiden skal være stilig med tykke bokstaver, gjerne i form av 3D-effekt der det står "Fotografi 2005 eller Fotografi 05" og tilsvarende. Under teksten skal det være et passende bilde - gjerne et motiv som går med akkurat navnet fotografi i seg selv, men absolutt mulighet for andre ting også. Vet ikke helt hva slags farge som vil passe til skrift, bilde og bakgrunn, kom gjerne med forslag til hva jeg bør bruke. Kjenner dessverre meget lite til bilderedigering og fotografi selv så hadde vært flott om noen kunne hjulpet meg litt og kommet med idéer og tanker rundt hvordan forsiden bør være? Eventuelt noen som har erfaring? Tenker meg noe moderne med stilige farger og kontraster, noe som imponerer lærern og ser tøft ut Kom med alle slags bidrag og hjelp meg med å få til en flott forside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå