Stig-Arne Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 som dere ser, så ser dere at siste fra forum overlapper en del av teksten. Firefox 1,04 Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 har samme problem! er ingenting å gjøre med det... du bruker firefox, og det gjør jeg også... det der er en bug i siden, som kommer opp med firefox... siden er designet for Opera Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har også det samme problemet å bruke FF.. Plagsomt, men det duger! Håper staben gjør noe med det da.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Oppdaget samme feilen da jeg brukte FF, I Opera fungerer alt fint Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 har ff, alt funker fint her Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Har et lignende problem i IE 6.02; en gang i blant så havner sidemenyen UNDER (altså lenger ned på siden) alt annet... Dette dukket opp etter redesignet for en stund siden. Skal prøve å fikse et screenshot neste gang det skjer. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Som BaX sier har jeg nå sett på det, de fleste bugs skal derfor være rettet... Er et par andre kjente bugs, som jeg tar så fort jeg får tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå