Goofy1003 Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Kommer til Norege 12.9.2002 :smile: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 spelet kjem når det er ferdigt, det samme gjelder demoen. Det finnes ingen offisielle fakter om når det blir lansert [ Denne Melding var redigert av: siDDIs på 2002-07-16 21:07 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Men det finnes en ikke helt lovlig 'demo'. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Beta 927 er ute(av hele spillet,ikke demo),og det er knallbra!!!! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Men ikke helt lovlig. Som sagt. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Det har aldri blitt gitt ut noen offisiell dato, men på et møte for ikke så lenge siden ble det sagt at DE/Epic beregner å bli ferdig med det rundt oktober. Demoen (som skulle vært ute for lenge siden) er minst to uker unna. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 hvordan justerer jeg grafikken (vet ikke om den er på max)? betaen jeg har er dårlig, det er vanlig ut, bare med ute brett og ikke innebrett. ikke rare forbedringen, grafikken er ikke noe god heller og vanlig UT er mye gøyere, jeg håper dette er en veldig tidlig beta, ellers skjønner jeg hvorfor de bruker så mye tid på det. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Quote: Den 2002-07-17 15:00, El_PoLLa skrev:hvordan justerer jeg grafikken (vet ikke om den er på max)?betaen jeg har er dårlig, det er vanlig ut, bare med ute brett og ikke innebrett. ikke rare forbedringen, grafikken er ikke noe god heller og vanlig UT er mye gøyere, jeg håper dette er en veldig tidlig beta, ellers skjønner jeg hvorfor de bruker så mye tid på det. Du har sikkert den første "beta demoen" på rundt 4-500MB ikke sant ? Grafikken justerer du i hmmmm tror det var ut2003.ini. Det er "inne-maps" der også. Jeg har beta'n av hele spillet og det er MYE bedre enn den beta-demo'n. Fjerna masse bugs. + at du kan justere grafikken og konfigurere tastaturet i menyen. Spillet krever (iflg. install.progr.) over 4GB med plass på HD'n, men tror ikke det tok "mer enn" 2.5GB på HD'n min :wink: Knallbra grafikk. Egentlig syns jeg det er for mye detaljer. Er vanskelig å spille bra. Er så mye annet å se på hehe. Også syns jeg Curse][ er blitt "en smule" trang. Og det er en sterk _underdrivelse_ !. Egentlig helt ødelagt spør du meg. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 JarleW... 1,76 GB for å være helt presis. Men finnes en god del mangler og mye tweaking å gjøre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå