P-in-P Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Hei! Jeg skal bytte ISP nå og har tenkt å velge Start.no sitt når de kommer med 4mbit løsning den 1. juni, men da jeg tok nr, sjekk fikk jeg opp at de ikke kunne levere (testet med 2mbit løsningen). Har ikke Start like god dekning som Tiscali/Telenor? Er det noen her fra Oppland med Start ADSL? Edit: Bor i Otta, i sel kommune. Endret 24. mai 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Lordfunkey Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 dem har ikke begynt med 3 og 4mbit enda. så dem vil du ikke få opp på nr sjekk.. ringte selv og spurte her om dagen og dem vile ikke få opp dette systeme med nye hastighter føre rundt 1 juni da dem begyner med det ... prøv etter 1juni så kanskje du får et bedre resultat. har selv start adsl 2mbit i dag. veldig fornøyd så langt.. skal selv ringe dem 1-2 juni og høre Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Som sagt så testet jeg nr. sjekk med 2mbit løsningen deres og ja, jeg vet at de ikke kommer med 4mbit før 1. juni som sagt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå