jering Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har en stasjonær PC med en standard PS/2 mus (Microsoft IntelliMouse 1.1A) som nettopp er re-installert med Win XP Pro. Problemet med den er at musa dobbeltklikker hver gang jeg trykker på noe, enten det er på internett eller i vanlig Windows. Har sett på instillinger for "Mus" i kontrollpanel, samt "Mappealternativer" i Windows utforsker, uten å finne noe som skulle føre til dette. Noen som har noen forslag? Gjør meg litt smågal å bruke PC`en når det er slik... Lenke til kommentar
brazir Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Du har sannsynligvis aktivert dobbelklikk i programvaren for musa. Er i alle fall en sånn funksjon i Mouseware til Logitech. kan brukes i spill hvis du ikke skyter så raskt...lite populært ,men noen gjør det. Lenke til kommentar
jering Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Bilde 1 Bilde 2 Kan ikke se noe... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg har akkurat samme mus. Med Akkurat samme problem. Lenke til kommentar
jering Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg har akkurat samme mus. Med Akkurat samme problem. Ah...ikke bare meg da Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Kjøp ny mus Eller kontakt leverandør, de vet sikkert hva som er gale, og hva som kan gjøres for å fikse problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå