Greez Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hei! Har fått eksamen 2000 til lekse til imorgen, sånn som øving til eksamen. Og får anmerkning vis jeg ikke gjør den så må helst ha en fasit så jeg kan skrive av noen svar. Noen som vet hvor jeg kan finne i fasit til denne eksamenen? Jeg har ikke tid til å sitte å gjøre så mye på den ikveld skal heller øve på 2004 eksamenen før jeg skal opp til evnt orntlig eksamen. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Du vil nok ikke skaffe fasit. Fasit er det vel kun de som retter prøvene osv som har. At du ikke orker å gjøre leksene dine, er heller ikke noen unnskyldning. Den elektronikk eksamenen der kan du kalle en god forberedelse til hovedeksamen din. Du lærer mye mer av å gjøre en prøve som det der, enn at du leser i en bok. Dessuten er det vel noen uker til du skal opp i eksamen? Med hjelp av bok, internett osv, så tar det deg vel 1 time å klare å svare utfyllende på de få spørsmålene som var. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 vet du hvorfor man går på skole? DET ER FOR Å LÆRE NOE!! hvis du ikke har mulighet til å gjøre leksene dine eller ikke gidder å gjøre dem skulle du tenkt på det FØR du søkt om skole Lenke til kommentar
Greez Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Hær hva det mye til hjelp Vet da det. Alt det dere sier har jeg tenkt på men har allerede 2-3 eksamener jeg kan øve meg på. Så står over denne. Takk for svar uansett Lenke til kommentar
Greez Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) (dobbelpost) Endret 24. mai 2005 av Greez Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 FYSJ Å FY!! tenk å være så frekk at du faktisk spør om fasit! hva har man vel skolelys-kammerater til? skriv av en eller annen tufs som har gjort det Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Er du virkelig så naiv at du ikke forstår hvorfor du har fått den eksamen i lekse og ikke noen av de andre du sier du har? Selvsagt er det fordi at metoder du må bruke på den eksamen, vil du også måtte bruke på eksamen du skal ta i faget, og den er nok valgt ut spesifikt fordi den passer veldig bra med eksamen du kommer til å få... Skuffende at noen kan være så korttenkt... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 fæst grævling... gjør leksene dine gutt! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Lek deg på google? Digger folk som går så langt å spør etter fasiten! Stå på!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå