Reflex321 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hallo! PC`en har på nytt slått seg vrang... Denne gangen vil ikke et program (som får pc`en til å klikke) avinstalere seg. Har prøvd gang på gang å kjøre uninst. fila... Får uninst. fila til å kjøre men, den avinstalerer ikke . det kommer bare opp en feilmeldig om vedlikeholdet av programmet er ferdig... Noen lure forslag? Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Gå innpå Kontrollpanel > Legg til eller fjerne program (om du har windows XP sjølsvagt) Og prøv å fjerne der frå. Lenke til kommentar
Reflex321 Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Prøvd også det. Takk for svar! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 I Windows: Hvis du finner ut hvor programmet ligger, så kan du skrive inn i autoexec.bat: del <filnavn> Da vil filen(e) bli slettet før windows starter. Lenke til kommentar
Reflex321 Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) skjønte ikke helt hva du sa der efikkan. Hvis du kunne si hvor jeg skrive det så hadde det vært flott!! Skal jeg bruke hele navnet på mappen som programmet ligger i ? Endret 24. mai 2005 av Reflex321 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 skjønte ikke helt hva du sa der efikkan.Hvis du kunne si hvor jeg skrive det så hadde det vært flott!! Skal jeg bruke hele navnet på mappen som programmet ligger i ? 1: Vet du hvor programmet som forårsaker problemet ligger? Finn det ut. 2: Start notisblokk og åpn opp autoexec.bat (ligger på c:\) 3: Skriv inn del <filnavn> (du må ikke skrive < og >, men skriv inn tilnavnet til den filen du vil fjerne. Du bør fjerne linjen i autoexec.bat etter at problemet er borte.) Eksempel: del c:\mappe\fil.exe Lenke til kommentar
Reflex321 Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Får ikke opp den autoexec.bat din jeg Lenke til kommentar
grwatz Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) den er der, men er skjult og er systemfil. i notepad går du på file>open og i dialogen skriver du C:\autoexec.bat. da skal det funke edit: typo Endret 24. mai 2005 av sLiVeRr Lenke til kommentar
ZeLEkT Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 dere som ikke får den opp - Start - kjør - cmd - cd .. - cd .. - attrib -s -h * Da kommer den opp Windows sitt sleipe lille triks for å gjemme filer:p Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Du må kanskje stille inn at alle filer skal vises og systemfiler skal vises. Dette gjøres undermappealternativer i utforskeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå