Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor Avidi bredbånd

Anbefalte innlegg

Jeg har nå sittet på ADLS fra Telenor ett års tid, men nå skal jeg på hybel, og der er det installert Telenor Avidi bredbånd, gjennom kabelen...

Så spørsmålet er rett og slett om denne internetten duger? Holder den hastigheten som lovt, er det mye/lite downtime osv?

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde tidligere en 512/128 linje fra Telenor Avidi, som fungerte fint. Noe nedetid var det innimellom (anslår at linjen var nede totalt 15-20 timer på et halvt års tid, på dagtid), og pingen er generelt dårligere enn med ADSL. Hastighetsmessig leverte dog Telenor Avidi varene, lå på det raskeste på 60-65 KB/s ved download. Prisen er jo også god.

Lenke til kommentar

heisann

jeg har internett via kabel fra avidi i trondheim. jeg må si at jeg er veldig fornøyd med oppetiden og hastighet.

jeg har 512/128, og har en hastighet på Ca 70k pr sec, det er den hastigheten jeg har stort sett hele tiden.

tror det totalt har vært nede 2 ganger siste 7-8 måneder.. varighet... rundt 10-15 timer... meget stabilt... samt at jeg også har hatt samme IP adresse hele tiden.

Lenke til kommentar

heisann

jeg har internett via kabel fra avidi i trondheim. jeg må si at jeg er veldig fornøyd med oppetiden og hastighet.

jeg har 512/128, og har en hastighet på Ca 70k pr sec, det er den hastigheten jeg har stort sett hele tiden.

tror det totalt har vært nede 2 ganger siste 7-8 måneder.. varighet... rundt 10-15 timer... meget stabilt... samt at jeg også har hatt samme IP adresse hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...