Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 etter litt omtenkning flat valget på powercolors x800pro, to spørsmål bare, hva er ATI silencer og er det til stor hjelp. Når AMR kommer, vil bare kort som har AMR støtte kunne bruke det eller kommer kort som lages i dag til å støtte AMR? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 jeg mente skjermkort...ikke skjermo Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Du har en editknapp... Bruk den Dersom jeg har forstått det riktig så må man ha et skjermkort som er lagd for AMR og skjermkort til... Det kortet du har regner jeg med at ikke kan virke som masterkortet men som det andre kortet... så ja, du kan bruke det, men må kjøpe et til... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Sånn det ser ut, krever AMR et skjermkort av den kommende generasjonen til å kjøre som et Master-skjermkort. Man kan da bruke "eldre" skjermkort (som ditt X800pro) som et Slave-skjermkort, og på den måten få en ytelsesgevinst av samme prinsipp som SLI. Ati Silencer er en kjøler lagd til Ati-skjermkort som en erstatning til original kjøler. Fordeler er bedre kjøling (f.eks til overklokking) og lavere støynivå. Ulemper er at du må montere selv på en dyr komponent, og at garantien på skjermkortet egentlig faller bort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 vil det si at det å spare på mitt gamle x600 kort er ubruklig siden ingen av kortene kan være mastere på AMR? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 vil det si at det å spare på mitt gamle x600 kort er ubruklig siden ingen av kortene kan være mastere på AMR? Det er riktig ja Men det kan jo brukes i en annen pc eller selges? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå