Sjefern Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Da missforsto jeg hvem du egentlig snakket til. Men det er jo uansett naturlig å sammeligne kameradelen til de to store kameratelefonene til de forskjellige produsentene Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 .. Ja, helt enig.. Men en sammenligning/konkurrering på annet enn kamera synes jeg blir for dumt da de er to helt forskjellige mobiler for to helt ulike markeder. Da er vi vel enige Lenke til kommentar
robot Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Fin sniktitt. Gleder meg til den kommer. for nå hvis jeg skal kjøpe meg en ny telefon atår valget mellom sonyericsson k750 eller nokia n90 :-). Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Her en den første testen av N90, som jeg sa, tar den bilder i samme kvalitet som K750, unntatt i makro modus - der N90 gjør det bedre. Batteri får minus, størrelsen selvsagt, og hastigheten... den har samme prossesor som 6680, og med en høyere oppløsning på skjermen og et kamera som tar bilder i høyere oppløsning, må det gå tregere dessverre! Skjermen både utvendig og internt får pluss, og bygge kvaliteten. Les her... http://www.mobile-review.com/review/nokia-n90-en.shtml Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Spennende test det der. Jeg leste ikke mye av den, da engelsken gjør meg svimmel, men så på videoene osv.. Jeg er optimist og tror fortsatt at N90 blir litt forbedret før den når markedet. Er jo en grunn til at den ikke finnes i butikkene allerede. Men det er klart at den har enkelte svakheter. Treghet er nok en liten svakhet ja. Men desverre finnes det få perfekte telefoner, så noe må man tåle om man vil ha det beste av det beste. Så ut til å være ordentlig bra byggekvalitet på den. Det er en stor mobil, og gir et fint solid inntrykk på meg. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Sinnsykt stor! Men den ser veldig solid ut. Litt vittig, ytterskjermen til N90 er jo fysisk nesten like stor som K750i's skjerm liksom. Hovedskjermen til N90 virker jo helt syk da. Lenke til kommentar
Batair Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Dette skal bli min nye mobil, ingen tvil. Har hatt 7650 siden den kom ut. Veldig fornøyd med den, men er på tide med en ny. jeg liker litt store mobiler, da jeg er en stor kar. Så n90 passer perfekt til meg. Er Juni fremdeles den offisielle utgivelse måned? Kan den stoles på? Noen som har sett den på forhåndsbestilling på noen webshopper? Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 .. Juni er fortsatt offisielle dato ja. Ingen grunn til å tro den blir utsatt enda i hvert fall. Dog mulig at det tar noen uker utover datoen før den når butikkene i Norge. Ingen webshopper som har den i prislistene enda så vidt jeg vet, men når det begynner å dukke opp kan du se det på denne siden: http://produkt.amobil.no/vis_produkt.php?product_id=32446 Velkommen til forumet forresten Lenke til kommentar
Batair Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Takk for velkomsten. Hm, høres bra ut. Vi får håpe vi ser denne mobilen her til lands i juni da. Hadde vært veldig festlig ihvertfall. Pris anslag blir vel bare rein spekulasjon så langt, men jeg husker jeg måtte ut med en god sum da jeg kjøpte min 7650 for en del år siden. Så forventer vel at lommeboken må vrenges nå også. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Regner nesten med at den kommert til å bli utsatt noen ganger Ser overskriften for meg : Nokia N90 utsatt til slutten av juli... Den drøye overskriften: N-serien kanselert :!: Men uansett: Denne telefonen ser super ut og veldig funkskjonell. Eneste jeg synes er synd, er at den er like stor som P900 i lukket modus Lenke til kommentar
Batair Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Jeg håper du tar feil. Kunne godt tenkt meg å fått denne mobilen i hånden raskt Ja den er vel litt stor. Men 7650 min er også stor, og før det hadde jeg 7710, så jeg har visst en bakgrunn i å velge store mobiler hehe. Da vet jeg i det minste hvor jeg har de. Når det gjelder minnekort til dene mobilen, så nevner artikkelen at den kan bruke en spesifikk type, som går opp til 0,5GB. Har sett minnekort på 1GB. Hva er forskjellen på disse, og hvorfor kan ikke de brukes? Endret 1. juni 2005 av Batair Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Forskjellen på minnekortene, er voltstyrken de trenger for å drives. De som bruker mindre strøm, finnes dessverre ikke i større enn 512 MB enda (men det holder vel en stund?). Ellers har vi en annen tråd om denne telefonen under rykter og nykomlinger. Sier ikke at dere MÅ bruke den, bare et tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg