enden Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Sliter litt med vekkeklokken på 6230i-en min. Hvis den aktive profilen har vibrasjon vibrerer mobilen også når vekkeklokken ringer. Dama takler ikke den bråe lyden, og nekter meg derfor å bruke denne. Resultatet er da at jeg må bruke en egen profil når vekkeklokken står på, og denne glemmer jeg å endre på morgenen Funksjonaliteten for å tidsstyre profiler er mildt sagt håpløs, så det er ikke noe alternativ. Målet mitt er en enkelt vekkeklokkeapplikasjon hvor jeg kan velge hvilke dager den skal være aktiv og klokkeslett. Det må være mulig å velge alarmtone selv (gjerne blandt musikken på mobilen) så den er "damevennlig". Om den klarer å skru på telefonen er det et pluss. En grei ekstrafunksjonalitet kunne vært å ha mulighet for å stoppe alarmen for påfølgende dag uten å måtte endre hele oppsettet, slik man må med dagens løsning. Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Ingen? Blir sprø av å glemme å bytte profil... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Google sier: http://www.getjar.com/products/673/2doYearBookv10Shareware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå