longbow Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg tenkte da jeg faktisk skulle bestille en dell dimension 6000, og har lest her tidligere at en kan ringe til dell, og en da kan faktisk oppnå bedre pris enn hva det antydes på internett.... Men noen som har erfaringer med det, og vet litt lure "triks" ved å bestille via telefon, for å presse pris? Kan det være pruting på prisen eller høyere kvalifikasjoner en kan oppnå? Lenke til kommentar
longbow Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 ingen tips til hvordan få ned prisen ytterligere? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Det er bare å ta opp telefonen og ringe. Men ikke forvent at du sparer så mye. Etter hva jeg har lest her på forumet så er det minimalt å spare fordi selgerne forholder seg til prisene de har fått. Og da er det lite man får gjort. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvis du f.eks. finner en pris annonsert på nett, men som ikke er den samme (les: høyere) når du skal konfigurere maskinen, så kan du ringe til en selger og i de fleste tilfeller få den annonserte prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå