kunchun Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Har du noen forslag til bra Virus program, free edition? Jeg har AVG free edition, men får ikke tak i det lenger og søsteren min formaterte nettopp pc'en sin så hun trenger nytt virus prog. #Topic endret av moderator# Endret 24. mai 2005 av Jankee Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har du noen forslag til bra Virus program, free edition? Jeg har AVG free edition, men får ikke tak i det lenger og søsteren min formaterte nettopp pc'en sin så hun trenger nytt virus prog. http://free.grisoft.com/freeweb.php Lenke til kommentar
bramat Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 avast personal edition www.avast.com Funker like bra , om ikke bedre, enn de fleste AV programmer du må betale for. Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Microsoft Anti Spyware Edit: fjernet AVG linken Endret 24. mai 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Takk for hjelpen, var visste bare jeg som ikke hadde sjekket ut alt der enda Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Programvare - sikkerhet - sticky der har du oversikt over masse nyttig Lenke til kommentar
gresh Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Finnes det virusprogram som koster penger da? Jeg ville ihvertfall ikke betalt noe for å få virusprogrammer! Men for antivirusprogram som Nod32 betaler jeg heller en liten sum slik at jeg vet at datamaskinen min er i trygge hender. Lenke til kommentar
robot Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Norton antivirus koster penger. Jeg huskier ikke hvor mye det koster. Endret 24. mai 2005 av robot Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 avast personal edition www.avast.com Funker like bra , om ikke bedre, enn de fleste AV programmer du må betale for. Den støtter jeg. MEGET bra antivirusprogram og helt gratis. Bruker lite ressurser, daglige oppdateringer og enkel å bruke. Lenke til kommentar
LWSR54 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Norton antivirus koster penger. Jeg huskier ikke hvor mye det koster. den er gratis .. kan sende deg so mange copier du vil for den saks skyld... om det er lovlig eller ikke er en annen sak Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Trådstarter kan få min Norton Antivirus-nøkkel, jeg bruker Avast, så den trenger jeg ikke(Fikk den gratis via telenor, så hvis ikke jeg skal bruke den, så kan noen andre få den ) Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Flyttes til sikkerhets-kategorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå