Gå til innhold

Akam.no: Opdatering af IXUS 700-test

Anbefalte innlegg

Tidligere i dag blev der lagt en test af Canon IXUS 700 ud på akamera.dk. Jeg undrer mig over hvorfor der ikke er lagt et link til denne test fra akam.no? Dette er jo et kamera der er meget opmærksomhed omkring, og derfor virker det noget underligt at I ikke har fået opdateret den norke side side noget hurtigere...

Her kommer så link:

Akamera.dk's test af IXUS 700

Endret av Carlos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tidligere i dag blev der lagt en test af Canon IXUS 700 ud på akamera.dk. Jeg undrer mig over hvorfor der ikke er lagt et link til denne test fra akam.no? Dette er jo et kamera der er meget opmærksomhed omkring og derfor er det ikke særlig opmærksomt af jer ikke at få opdateret den norke side side noget hurtigere...

Hej Carlos

Vi er begyndt at oversætte tests fra dansk til norsk i stedet for at linke. Det kan forekomme undtagelsesvis, at vi stadig linker, hvis vi skønner, at det ikke er relevant at oversætte en given test. Går du lidt tilbage i de seneste test, vil du at testene fra Akamera.dk er med en enkelt undtagelse er blevet oversat i år.

Vi har hele tiden oversat de norske test til dansk, og nu går det altså også den modsatte vej.

Mvh

Jens Hansen

Akamera.dk

Lenke til kommentar
Vi er begyndt at oversætte tests fra dansk til norsk i stedet for at linke. Det kan forekomme undtagelsesvis, at vi stadig linker, hvis vi skønner, at det ikke er relevant at oversætte en given test. Går du lidt tilbage i de seneste test, vil du at testene fra Akamera.dk er med en enkelt undtagelse er blevet oversat i år.

Vi har hele tiden oversat de norske test til dansk, og nu går det altså også den modsatte vej.

Dette er jeg selvfølgelig opmærksom på, og ved godt at I tilstræber at tests på akamera.dk er på dansk og tests på akam.no er på norsk.

Jeg mener bare det vil være en stor hjælp for mange, hvis der blev linket til tests fra hhv. den danske og den norske side når de var klar, så man havde muligheden for at læse dem så snart de blev lagt ud på siden... Jeg tror de fleste (mig selv inklusive) hellere vil læse en test en dag tidligere på et andet sprog end vente på at den kommer på ens modersmål dagen efter. Men at I oversætter tests sætter jeg stor pris på - men giv dog brugerne muligheden for selv at vælge ;) Det er nok ikke alle der tjekker begge sider hver dag

Lenke til kommentar
Jeg tror de fleste (mig selv inklusive) hellere vil læse en test en dag tidligere på et andet sprog end vente på at den kommer på ens modersmål dagen efter.

Hej

Tak for dit forslag. Det var en god pointe. Det skal vi tage op til seriøs overvejelse. :-)

Mvh

Jens Hansen

Akamera.dk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...