PetePistola Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 På tv3 kl. 17.00 går det en ræva serie som heter 8 Simple Rules. Er noen ganger jeg svitsjer innom. Men før var det en pappa med i bilde, som ikke er med lengere. wtf skjedde med han? Aner ikke hvorfor jeg lurer på dette egentlig.. Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Skuespilleren som spilte han døde, så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 John Ritter døde, Serien har fått et mer Drama preg etter det. Det var liksom bare Ritter som var morsom der... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Er ikke Finchmeistern med nå? Han er jo kongen. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Er ikke Finchmeistern med nå? Han er jo kongen. Spaden er med, ja! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 8 Simple Rules er jo morsomt det Synd at John Ritter døde, men det var vel bare i de neste 3-4 episodene at serien hadde et mer dystert preg. Etter det kom jo selveste Finch inn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ah, nå gikk det et lys opp for meg. Noterte meg at faren til J.D. i Scrubs (Helt Sykt) døde, og den karakteren ble jo spilt av den samme skuespilleren som spilte faren i 8 Simple Rules. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 8 Simple Rules er jo morsomt det Synd at John Ritter døde, men det var vel bare i de neste 3-4 episodene at serien hadde et mer dystert preg. Etter det kom jo selveste Finch inn Jeg sa at serien har blitt litt mer alvorlig, nå som Spaderen(David'Finch'Spade) er ute av serien, er den som en drama serie. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 8 Simple Rules er jo morsomt det Synd at John Ritter døde, men det var vel bare i de neste 3-4 episodene at serien hadde et mer dystert preg. Etter det kom jo selveste Finch inn Jeg sa at serien har blitt litt mer alvorlig, nå som Spaderen(David'Finch'Spade) er ute av serien, er den som en drama serie. Har han forsvunnet? Synd, han er en utrolig morsom skuespiller Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Bra serie Men synd det med faren Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Morra er bare patetisk. Derfor jeg aldri ser på det. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Ja. Men hun er egentligogså patetisk. Hun andre også. INgen upatetiske igjen, unntatt faren, og han er død. :/ Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 I serien krasjet han med en bil... Tror jeg. Han skulle til butikken å kjøpe melk... Tror jeg. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 I serien krasjet han med en bil... Tror jeg. Han skulle til butikken å kjøpe melk... Tror jeg. Nei, i virkeligheten så følte hans seg dårlig på settet til serien, og ble kjørt til sykehuset. I serien sier de at han fikk et hjerte problem i butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå